نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

نسخه آزمایشی Metal Gear Online فردا برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود

کمپانی کونامی امروز با انتشار پستی رسمی اعلام کرد که نسخه رایانه‌های شخصی بازی Metal Gear Online امروز به صورت آزمایشی در اختیار خریداران بازی قرار می‌گیرد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

پس از عرضه بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain، کونامی بخش چند‌نفره این اثر را هم با نام Metal Gear Online در ماه اکتبر برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه کرد که نبرد‌های تیمی را در حالت‌های مختلف برای طرفداران فراهم می‌کرد. حال پس از گذشت چند ماه، کاربران رایانه‌های شخصی هم می‌توانند نسخه آزمایشی این بازی را به صورت محدود تجربه کنند. کونامی با انتشار پستی رسمی در این مورد گفت:

نسخه بتا بازی Metal Gear Online از ساعت ۲۲ سه‌شنبه ۱۲ ژانویه (۹:۳۰ دقیقه چهارشنبه ۲۳ دی) برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

البته کونامی در ادامه این پست اعلام کرده که ممکن است نسخه آزمایشی بازی با چند ساعت تاخیر هم فعال شود. اگر شما هم از دارندگان بازی در پی‌سی هستید، کافی است در ساعت مذکور وارد اکانت استیم خود شوید و Metal Gear Online را امتحان کنید. البته هنوز مشخص نیست نسخه آزمایشی بازی تا چه زمانی در دسترس خواهد بود یا این‌که نسخه نهایی آن در چه تاریخی عرضه می‌شود.

جالب است بدانید Metal Gear Online در حالی عرضه می‌شود که کونامی چندی پیش استودیو سازنده آن را تعطیل کرده است. ولی این کمپانی وعده داده که فعلا از بازی پشتیبانی خواهد کرد و در همین راستا هم چندی پیش نقشه‌های جدید و حالت بقا را به نسخه‌های کنسولی آن اضافه کرد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده