نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

قسمت هشتم مجموعه جنگ ستارگان فضای بسیار تاریک‌تری خواهد داشت

در حالیکه کماکان اکران قسمت هفتم جنگ ستارگان ادامه دارد و فیلم توانسته گیشه‌های سینما را به تسخیر خود در آورد، از همین حالا صحبت‌ها پیرامون قسمت هشتم این مجموعه آغاز شده و جان بویگا اطلاعاتی بسیار جزئی از فیلم ارائه کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

اگر کماکان قسمت هفتم فیلم جنگ ستارگان را ندیده‌اید و دوست ندارید کوچک‌ترین جزئیاتی برای شما فاش شود، باید ذکر کنیم این خبر حاوی اطلاعات بسیار کمی درباره فیلم است.

فیلم جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) که قسمت هفتم مجموعه جنگ ستارگان محسوب می‌شود، از زمان اکرانش توانسته یکی پس از دیگری رکوردها را جا به جا کند و اخیرا توانسته به سومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای جهان (بدون در نظر گرفتن نرخ تورم) تبدیل شود. با اینکه کماکان امکان این وجود دارد که بسیاری هنوز فیلم را ندیده‌ باشند، اما دیگر زمان آن رسیده که صحبت کردن درباره قسمت هفتم را به اتمام برسانیم و شروع به حدس و گمان زدن درباره قسمت هشتم کنیم.

جان بویگا، هنرپیشه نقش فین در نیرو برمی‌خیزد، که در قسمت هشتم نیز حضور دارد، اخیرا مصاحبه‌ای با وب‌سایت ووگ انجام داده و اعلام کرده این مسئله که می‌تواند درباره وقایع داستانی قسمت هفتم حرف بزند، بسیار خوشحال کننده است. شما نیز می‌توانید تصور کنید که نگفتن هیچ‌گونه جزئیاتی از داستان، چقدر برای وی سخت بود. وی در این‌باره اینگونه توضیح می‌دهد:

خیلی احساس خوبی دارم که می‌توانم در مورد وقایع رخ داده در قسمت هفتم حرف بزنم. اما الان باید شروع کنیم به کار برروی قسمت هشتم فیلم و به همین دلیل من باید دوباره رازهای قسمت هشتم را پیش خودم نگه دارم. قسمت هشتم فوق‌العاده خواهد بود. با اینکه فضای فیلم بسیار تاریک‌تر است، اما ما خیلی درباره آن هیجان‌زده هستیم.

با اینکه فیلم نیرو برمی‌خیزد، کمی ناراحت‌کننده به پایان رسید، اما فیلم حاوی شوخی‌های بامزه بسیار زیادی بود. حال که داستان‌های کلی شخصیت‌های این مجموعه مشخص شده، باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه اتفاقاتی قرار است برای First Order و اسنوک پیش آید. در ادامه این مصاحبه، بویگا درباره صحنه‌های مبارزه با لایت‌سیبر و نحوه آمادگی خودش برای این صحنه‌ها صحبت‌هایی کرد:

برای این فیلم، من آمادگی بدنی خیلی خاصی لازم نداشتم به همین دلیل ما صحنه به صحنه جلو می‌رفتیم. اما نقش من در فیلم بعدی، نیاز به آمادگی بدنی زیادی دارد و به همین دلیل من باید کم کم شروع کنم که به باشگاه بدن‌سازی بروم!

فیلم Star Wars: The Force Awakens در تاریخ ۱۸ دسامبر (۲۷ آذر) اکران شد. از بازیگران قدیمی این مجموعه که دوباره به فیلم بازگشته‌اند، می‌توان به هریسون فورد، مارک همیل و کری فیشر اشاره کرد. از بازیگران جدید این فیلم علاوه بر بویگا، می‌توان از آدام درایور، دیزی ریدلی، اسکار ایزاک، لوپیتا انیونگو، اندی سرکیس، دامنال گلیسون، آنتونی دنیلز، پیتر می‌هیو و  مکس فون سیدو نام برد.

در راستای دیگر اخبار مربوط به فیلم، چند روز پیش ساموئل ال جکسون، بازیگر دومین سه‌گانه فیلم، چندی پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که به نطر وی هنرپیشگان جوان قسمت هفتم فیلم، باید به مدرسه لایت‌سیبرها بروند! چندی پیش نیز جورج لوکاس، صاحب امتیاز اسبق و خالق این مجموعه، سران کمپانی دیزنی را به برده‌داران سفید تشبیه کرده بود. هرچند که وی به سرعت از دیزنی به دلیل این اظهار نظر خود عذرخواهی کرد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده