نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

سازندگان بازی NiOh به دنبال رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه هستند

استودیوی تیم نینجا، سازنده‌ی Ninja Gaiden، در تلاش است تا بازی NiOh را با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه به پلی‌استیشن 4 بیاورد. با زومجی همراه باشید.

بازی NiOh، اثر نقش‌آفرینی-اکشن تیم نینجا که نخستین‌بار در سال ۲۰۰۵ معرفی شده بود، قرار است با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا شود. کو شیبوساوا، مدیرعامل کوئی تکمو (ناشر بازی)، به‌تازگی در گفت‌وگو با وب‌سایت فور گیمر ضمن اشاره به این موضوع عنوان کرد که NiOh از زمان معرفی‌اش تاکنون دو بار مورد بازنگری قرار گرفته است. به گفته‌ی وی، در ابتدا تصمیم بر این بود تا استودیو یک بازی مانند سری Dynasty Warriors را، البته با المان‌های خاص خودش، بسازد؛ اما سپس اثری با شباهت‌های زیاد به Ninja Gaiden خلق شد و سرانجام هردوی این ایده‌ها به نفع طرح فعلی کنار گذاشته شدند. اکنون NiOh اثری فانتزی با جوی تاریک است که فضایی با حال‌وهوای دوره‌ی سن‌گوکوی ژاپن را به تصویر می‌کشد و شباهت‌هایی به سری پرآوازه‌ی Dark Souls دارد.

بازی NiOh که در نمایشگاه بازی توکیو ۲۰۱۵ از نو به طرفداران تیم نینجا معرفی شد، قرار است در سال جاری میلادی به دست علاقه‌مندان‌اش برسد. این اثر در حال حاضر در انحصار پلی‌استیشن 4 قرار دارد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده