نویسنده: معین کلهری
// چهار شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

محتوای بسته الحاقی بازی Fallout 4 احتمالا مربوط به زیر آب‌های بوستون خواهد بود

همان‎طور که می‎دانید، گستره بازی Fallout 4 فقط به سزمین‎های خشن ویست‎لند منتهی نمی‎شود و بخش بزرگی از بازی را پهنه‎های آبی تشکیل داده‎‏اند. با استناد به برخی موارد کشف شده، به‎نظر می‎رسد که بسته‎های الحاقی بعدی این بازی، شما را به اعماق دریاها می‎برد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

مقاله مرتبط

بر اساس اطلاعات منتشر شده، احتمالاً محتوای الحاقی بازی Fallout 4 در زیر آب اتفاق می‌افتد، مکانی که بخش وسیعی از بازی را به خود اختصاص می‎دهد. در این بازی، موجودات و موارد مخفی بسیاری نهفته است که تنها راه‎هایی خاصی برای پیدا کردن آنها وجود دارد. «The Ghoul Whale»ها نیز از آن دسته موجوداتی هستند که شخصیت‌های غیرقابل بازی نه تنها به آنها اشاره می‎کنند؛ بلکه در مورد آنان نیز به صحبت می‎پردازند. این حدس همیشه وجود داشت که آیا سرانجام، گیمرها می‎توانند آن موجودات را مشاهده کنند یا فقط در مورد آنها صحبت خواهند کرد یا به افسانه‎های حول بازی، اضافه می‎شوند.

به نقل از یکی از کاربران ردیت، این موجود به طور قطع در بازی وجود دارد؛ اما فقط با انجام یک کار خاص می‎توان آن را باز کرد. بخشی مهمی از این موضوع را نشانه‎هایی که به جا گذاشته شده است، تشکیل می‎دهد و این امر نشان‎گر این است که بِتسدا تمرکز ویژه‎ای به اعماق، معطوف کرده است.

کاربر «The poster» بر این باور است که او  با استفاده از موجوداتی در بازی تحت عنوان «the buoys» می‎تواند The Ghoul Whale»‎»ها را پیدا کند و این موجودات به نوعی، نقش راهنما را ایفا می‎کنند. وی در حقیقت مشغول به‌کار گرفتن توانایی‌های افراد زبده به منظور ساخت یک ماد جدید است تا به‌وسیله آن چیزهایی  لازم را ببیند.

چندی پیش در زومجی خواندید که با استفاده از یک ماد جدید، می‎توانید گرافیک بازی را شبیه به Borderlands کنید. همچنین اگر  از طرفداران بازی نیز هستید، مطمئناً با رادیو دایاموند سیتی بازی آشنایی کامل دارید. اگر دوست دارید که به موسیقی‌های این ایستگاه رادیویی گوش دهید، می‌توانید در زومجی تمام موسیقی‌های آنرا دانلود کنید. البته اگر می‎خواهید در این اثر به یک حرفه‎ایی نیز تبدیل شوید، پیشنهاد می‎کنیم  مقالات آموزشی بازی را در زومجی به‎هیچ وجه از دست ندهید.

بازی Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر شد.

این اثر همچنین در جوایز بهترین بازی‌های سال زومجی توانست  بهترین بازی سال لقب بگیرد و بِتسدا، استودیو سازنده آن نیز توانست به بهترین استودیوی سال  از نظر زومجی  تبدیل شود. ما نیز در زومجی بازی را مورد بررسی قرار دادیم و به آن امتیاز ۹ را دادیم. افشین پیروزی در نقد خود از بازی نوشت:

فال‌اوت دقیقا در لبه تبدیل شدن به یک شاهکار بدون نقص قرار دارد. بتسدا اگر فقط کمی به جزییات گرافیکی بازی دقت بیش‌تری می‌کرد، هیچ عامل دیگری نمی‌توانست باعث شود تا این اثر به‌یاد‌ماندنی نمره کامل را دریافت نکند. فال‌اوت 4 در حال حاضر یکی از بهترین بازی‌های عرضه شده است و گیمر‌ها و مخصوصا طرفداران سبک نقش‌آفرینی می‌توانند برای مدت زمان بسیار طولانی از آن لذت ببرند.

منبع: Gaming Bolt


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده