نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۰

تماشا کنید: یک تریلر رسمی و یک تریلر فاش شده از بازی The Division

در مدت دو ماه مانده به انتشار بازی مورد انتظار The Division، دیروز دو ویدیو جدید از بازی منتشر شد. یکی از آنها به صورت رسمی توسط یوبی‌سافت و دیگری یک تریلر سه دقیقه‌ای فاش شده که به زبان ایتالیایی بود و موارد بسیار جدیدی نشان می‌داد. در ادامه با زومجی و تماشای این دو ویدیو همراه باشید.

در حالیکه دو ماه تا زمان انتشار بازی مورد انتظار The Division باقی‌مانده است، دیروز دو ویدیو جدید از بازی در سطح اینترنت پخش شد. یکی از این ویدیوها به صورت رسمی توسط یوبی‌سافت و به عنوان بخشی از کمپین تبلیغاتی جدید بازی پخش شد و دیگری ویدیویی سه دقیقه‌ای به زبان ایتالیایی بود که محیط‌های جدیدی از بازی را نشان می‌داد.

یوبی‌سافت به منظور تبلیغ کردن بازی خود، کمپین تبلیغاتی جدیدی راه‌اندازی کرده که در آن با انتشار ویدیویی، سعی دارد به شما بگوید که ویروس‌ها و باکتری‌ها به چه راحتی توانایی انتقال از طریق اشیایی را که شما روزانه استفاده می‌کنید، دارند. شاید بپرسید که این مسئله چه ربطی به داستان بازی دارد؟‌ خب اگر اخبار بازی را دنبال کرده باشید، حتما می‌دانید داستان بازی در دنیایی اتفاق می‌افتد که یک ویروس اپیدمیک منتشر شده و جان مردم را به خطر انداخته است.

در این تریلر کوتاه، این نکته مشخص شده که ویروس چگونه می‌تواند از طریق یک اسکناس به انسان‌های دیگر منتقل شود. اقدام جالب دیگر یوبی‌سافت، راه‌اندازی یک وب‌سایت جدید است که با مراجعه به آن و وارد کردن سریال اسکناسی که در کیف پول‌تان وجود دارد، می‌توانید بفهمید که بر روی سطح اسکناس توی کیف پول‌تان، چه موادی وجود دارد. در زیر می‌توانید این تریلر کوتاه را مشاهده کنید:

اما این تنها ویدیویی نبود که دیروز از بازی The Division منتشر شد. برای ساعاتی، یک تریلر نسبتا بلند سه دقیقه‌ای از بازی بر روی سطح اینترنت پخش شد که به سرعت توسط یوبی‌سافت حذف شد. این تریلر که به زبان ایتالیایی بود، برای اولین بار به طرفداران یک دید خوب از فضای آخرالزمانی نیویورک و مبارزات بازی داد.

همچنین مناطق جدیدی در بازی از قبیل یک ایستگاه قطار خراب شده، یک ایستگاه مترو و خیابان‌های برفی در این تریلر قابل مشاهده بود. مناطق امن بازی، جایی که بازیکنان می‌توانند در آنها به استراحت بپردازند، با NPC ها حرف بزنند، وسایل خود را ذخیره کنند و به هم‌تیمی‌های خود بپیوندند نیز در این تریلر دیده می‌شد. از دیگر مواردی که در این تریلر مشاهده می‌شد، استفاده دشمنان شما از سپرهای ضد شورش و تیربار بود. با استناد با این تریلر، مشخص شد که بازیکن در این بازی می‌تواند حتی دشمنان خود را با استفاده از نارنجک و یا تفنگ به آتش بکشد.

در زیر می‌توانید این تریلر سه دقیقه‌ای و فوق‌العاده زیبا را مشاهده کنید:

در راستای دیگر اخبار مربوط به این بازی،‌ چندی پیش تاریخ انتشار نسخه آزمایشی محدود بازی اعلام شد. همچنین یوبی‌سافت اعلام کرد که در این بازی می‌توانید با چهار شخصیت متفاوت در بازی پیشرفت کنید و افزود که به این بازی اعتماد کامل دارد. پیشتر نیز مشخص شده بود که به دلیل خشونت زیاد The Division، نظام رده بندی سنی بازی‌ها (ESRB) با بررسی این بازی، درجه‌بندی سنی بزرگسال را به آن اختصاص داد.

بازی Tom Clancy’s The Division در تاریخ ۱۸ اسفند ۹۴ برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره این دو تریلر منتشر شده از بازی چیست؟

منابع: VG247 و Euro Gamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده