نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۰

سازندگان Titanfall بر روی یک بازی اکشن-ماجراجویی سوم شخص کار می‌کنند

استودیو ریسپاون برای ساختن یک بازی جدید به دنبال جذب نیرو است و جالب این است که این بازی برخلاف انتظار قرار نیست از دید اول شخص روایت شود. با زومجی همراه باشید.

استودیو ریسپاون، سازنده‌ی بازی Titanfall، به‌تازگی برای استخدام «طراح ارشد» جهت کار بر روی دو بازی مختلف آگهی داده است. متن آگهی از این قرار است:

ما در صدد جذب طراح، جهت [کار بر روی] پروژه‌های توسعه‌ی دو بازی هستیم: یک بازی جدید که در دنیای Titanfall به وقوع می‌پیوندد و یک آی‌پی سوم شخص جدید در سبک اکشن-ماجراجویی. ما در ریسپاون به دنبال طراح ارشدی هستیم که ضمن توجه داشتن به چشم‌انداز پروژه و مشارکت در عملی ساختن آن، [بتواند] به گیم‌پلی [بازی‌ها] جان ببخشد و در زمینه‌ی شکل دادنِ لحظه به لحظه‌ی تجربه‌ی بازیکن [به گروه] یاری برساند.

درحالی‌که توضیحات مورد اول با نسخه‌ی دوم Titanfall همخوانی دارد، هنوز عملاً از مورد دوم چیزی نمی‌دانیم؛ ضمن اینکه تهیه شدن یک بازی سوم شخص توسط تیمی که در ساخت بازی‌های تیراندازی اول شخص تخصص دارد و اعضای کلیدی آن از خالقان Call of Duty به شمار می‌روند، کمی غافلگیرکننده به نظر می‌رسد. به هر حال با توجه به سوابق سازندگان، با اثری سر و کار داریم که ممکن است مانند Titanfall سر و صدای زیادی به پا کند.

هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار نسخه‌ی دوم Titanfall مشخص نشده؛ ولی انتظار می‌رود که این بازی در سال مالی جدید الکترونیک آرتز، یعنی از اول آوریل ۲۰۱۶ (۱۳ فروردین‌ماه ۹۵) تا ۳۱ مارس ۲۰۱۷ (۱۱ فروردین‌ماه ۱۳۹۶)، به بازارها عرضه شود.

منابع: Destructoid / Gamasutra


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده