نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

بتای نسخه پی‌سی Metal Gear Online موقتا غیر فعال شد

کونامی امروز اعلام کرد که بتای رایانه‌های شخصی Metal Gear Online که دیروز آغاز شده بود، به دلیل وجود برخی باگ‌ها، تا اطلاع ثانوی غیر فعال شده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

با استناد به پستی که در صفحه استیم بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain گذاشته شد، نسخه آزمایشی رایانه‌های شخصی Metal Gear Online که از دیروز کار خود را آغاز کرده بود، موقتا غیر فعال شد. یکی از برنامه‌نویسان کونامی در این پست گفت:

به علت وجود یک باگ، ما دسترسی به نسخه بتای Metal Gear Online را از بازیکنان گرفته‌ایم و تا زمانی که این باگ را رفع نکنیم، بازیکنان نمی‌توانند به این نسخه آزمایشی دسترسی داشته باشیند.

کونامی در هنگام انتشار این پست، از دادن هرگونه تاریخ دقیقی برای رفع این باگ، خودداری کرد. نسخه آزمایشی رایانه‌های شخصی Metal Gears Online از دیروز کار خود را آغاز کرده بود و هر کسی که MGS V: The Phantom Pain را خریداری کرده بود، به این بتا دسترسی داشت.

در راستای دیگر اخبار مربوط به بازی،‌ چندی پیش بود که کونامی از یک بسته الحاقی و همچنین یک حالت بقا برای بازی رونمایی کرده بود. این بسته الحاقی و حالت جدید، برای تمام کسانی که نسخه اصلی بازی را خریداری کرده‌اند، در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین چندی پیش این کمپانی ژاپنی، آگهی استخدامی در وب‌سایت خود قرار داده بود که در آن اعلام کرده بود برای ساختن یک بازی جدید از سری متال گیر، نیرو استخدام می‌کند.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده