نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

استودیو سازنده مافیا ۳ قول داد که بازی، با کمترین باگ ممکن منتشر شود

بدون شک، یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۶، مافیا ۳ است. حال هنگر ۱۳، استودیو سازنده بازی، قول داده که تمام تلاش خود را بکند تا بازی در بهترین حالت و بدون باگ‌های زیادی منتشر شود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

یکی از مشکلاتی که برای بازی‌های طراز اول و جدید به خصوص برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی وجود دارد، باگ‌های متعددی است که برخی از بازی‌ها را حتی تا مرز غیر قابل تجربه کردن نیز پیش می‌برد. اوج این مشکلات را نیز می‌توان در نسخه رایانه‌های شخصی بازی Batman Arkham Knight مشاهده کرد. یکی از بازی‌هایی که بسیاری از طرفداران نگران وجود باگ‌های زیادی در آن هستند، بازی Mafia III است. این بازی که یکی از شاخص‌ترین بازی‌های است که قرار است در سال ۲۰۱۶ منتشر شود، قسمت سوم مجموعه محبوب مافیا خواهد بود. این بازی توسط استودیو هنگر ۱۳ در ساخت است و قرار است برای پلتفر‌م‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

این استودیو چندی پیش به طرفداران قول داد که آنها تحت هیچ شرایطی یک بازی با باگ‌های فراوان منتشر نخواهند کرد و آنها قصد دارند که بازی‌شان بهترین عملکرد را برروی هر سه پلتفرم داشته باشد:

ما یک بازی با باگ‌های فراوان منتشر نخواهیم کرد. ما می‌توانیم این مسئله را به شما قول بدهیم زیرا ما از عواقب این مسئله کاملا آگاه هستیم.

هنگامی که از این استودیو سوال شد که آیا بازی آنها توان رقابت با بازی‌های طراز اول دیگر را دارد، این استودیو در پاسخ گفت:

ما فکر می‌کنیم که یک بازی‌ای ساختیم که توان رقابت با بهترین بازی‌ها را دارد و به همین دلیل اصلا از این مسئله نگران نیستیم.

بازی مافیا ۳ قرار است در سال جاری برای پلتفرم‌های ذکر شده منتشر شود. با اینکه هنوز تاریخ دقیق عرضه بازی توسط هنگر ۱۳ اعلام نشده، اما چندی پیش تعدادی فروشگاه تاریخ انتشار احتمالی بازی را فاش کرده بودند.

در راستای دیگر اخبار مربوط به بازی چندی پیش اطلاعاتی از ماموریت‌های فرعی و نواحی مختلف بازی منتشر شد. همچنین شما می‌توانید ۶ نکته‌ای که پس از دیدن ۳۰ دقیقه از گیم‌پلی بازی دستگیر طرفداران شده را در زومجی مطالعه کنید.

منبع: Segment Next


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده