نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

خرید‌های درون برنامه‌ای بازی The Division کاملا «اختیاری» خواهند بود

نسخه نهایی بازی The Division اسفند ماه سال جاری منتشر خواهد شد و حال در فاصله اندک باقی مانده به عرضه بازی، یوبی‌سافت مشخص کرده که خرید‌های درون برنامه‌ای این اثر همگی اختیاری خواهند بود. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

خرید‌های درون برنامه‌ای امروزه بخشی جدانشدنی از بازی‌های ویدیویی هستند و تقریبا در تمام آثار به نوعی حضور آن‌ها را تجربه می‌کنیم. در این بین یوبی‌سافت از کمپانی‌هایی است که بیش‌تر سعی دارد این نوع خرید‌ها را به شکلی اختیاری در بازی‌هایش قرار دهد تا این نوع آیتم‌ها هیچ تاثیری در تعادل گیم‌پلی بازی نداشته باشند. نمونه اخیر این نوع خرید‌ها بازی Rainbow Six Siege بود.

حال با نزدیک شدن به زمان انتشار بازی The Division و از آن‌جایی که این بازی به شکل آنلاین است، احتمال وجود خرید‌های درون برنامه‌ای اجباری در بازی یکی از نگرانی‌های برخی علاقه‌مندان به بازی بود. پس از این که بازی به فروشگاه پلی‌استیشن استور اضافه شده است، یوبی‌سافت هم به این نوع خرید‌ها اشاره کرده و متن زیر را در مورد آن‌ها منتشر کرده است:

خرید‌های درون برنامه‌ای The Division کاملا اختیاری خواهند بود.

در حالی که یوبی‌سافت خرید‌های درون برنامه‌ای بازی را اختیاری اعلام کرده است، ولی هنوز هم مشخص نیست که چه آیتم‌ها یا مواردی از طریق این خرید‌ها در دسترس خواهند بود. اگر قرار باشد بتوانیم به طور اختیاری سلاح‌ها یا تجهیزات بهتری را از طریق خرید‌های درون برنامه‌ای به دست بیاوریم، بدون شک این مساله می‌تواند به تعادل گیم‌پلی بازی آسیب بزند و چون The Division یک بازی آنلاین است، این مورد به ضرر بازی تمام خواهد شد.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با بازی، اخیرا مشخص شد که نسخه بتا آزمایشی بازی به احتمال زیاد در تاریخ ۹ بهمن آغاز خواهد شد و همچنین دو ویدیو جدید نیز از بازی منتشر شده است که یکی از آن‌ها رسمی و دیگری یک تریلر فاش شده است که گیم‌پلی بازی را نشان می‌دهند.

نسخه نهایی این بازی در تاریخ ۱۸ اسفند برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد خرید‌های درون برنامه‌ای این بازی چیست؟

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده