نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

ایکس باکس وان حداقل تا تابستان قابلیت پخش موسیقی پیش زمینه را دریافت نخواهد کرد

فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، امروز با انتشار توییتی در پاسخ به یکی از طرفداران اعلام کرد که کنسول ایکس‌باکس وان، حداقل تا تابستان امسال، ویژگی پخش موسیقی پیش‌زمینه را دریافت نخواهد کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

ایکس‌باکس 360، کنسول نسل هفتمی مایکروسافت، برای مدت‌ها قابلیت پخش موسیقی پیش‌زمینه توسط یک هارد دیسک خارجی و حتی یک دستگاه پخش‌کننده موسیقی را داشت و بازیکنان می‌توانستند در هنگام بازی کردن، به هر موسیقی‌ای که دوست دارند، گوش بدهند. اما کنسول ایکس‌باکس وان، کنسول نسل هشتمی این کمپانی، کماکان فاقد این قابلیت است. چندی پیش اعلام شده بود که مایکروسافت برنامه دارد که این ویژگی را به ایکس‌باکس وان اضافه کند، اما هیچ‌گونه زمان مشخصی برای این مسئله اعلام نشده بود.

امروز، فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس کمپانی مایکروسافت،‌ در حساب رسمی توییتر خود در پاسخ به یکی از طرفداران اعلام کرد که حداقل تا تابستان، این ویژگی به کنسول ایکس‌باکس وان اضافه نخواهد شد.

در ماه نوامبر سال گذشته، مایک ایبارا، رئیس بخش برنامه‌ریزی ایکس‌باکس، به پادکست اینرسیرکل گفته بود که مایکروسافت قصد دارد این ویژگی را جوری به کنسول ایکس‌باکس وان اضافه کند که باعث شگفت‌زدگی طرفداران شود و آنها قصد ندارند که این ویژگی را به صورت خیلی ابتدایی برروی کنسول پیاده‌سازی کنند.

در ماه نوامبر سال ۲۰۱۵، مایکروسافت بروزرسانی تجربه ایکس‌باکس وان (The Xbox One Experience) را برای کنسول نسل هشتمی خود منتشر کرد که از آن به عنوان بزرگترین بروزرسانی کنسول‌های بازی یاد کرد. تا پیش از انتشار این بروزرسانی بزرگ، مایکروسافت به صورت ماهیانه آپدیت‌هایی برای کنسول خود منتشر می‌کرد اما حدود دو ماه است که به دلیل پایدار ماندن کنسول در فصل تعطیلات، هیچ بروزرسانی برای ایکس‌باکس وان منتشر نشده بود تا اینکه هفته گذشته، یک آپدیت کوچک با هدف رفع برخی باگ‌ها برای این کنسول منتشر شد. چند روز پیش نیز ویدیویی منتشر شد که قابلیت‌های جدید ویژگی پارتی این کنسول را نشان می‌داد. به نظر می‌رسد این ویژگی بخشی از بروزرسانی‌ای باشد که قرار است ماه فوریه (۱۲ بهمن تا ۱۰ اسفند) منتشر شود.

نظر شما درباره ویژگی پخش موسیقی در پیش‌زمینه کنسول ایکس‌باکس وان چیست؟

منبع: Games Radar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده