نویسنده: عارف حسین پور
// شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

باندل مخصوص ایکس‌باکس وان با بازی The Division معرفی شد

شرکت مایکروسافت یک باندل دیگر برای کنسول ایکس‌باکس وان معرفی کرد که بر اساس بازی تیراندازی The Division طراحی شده است. برای آشنایی بیشتر با این باندل ویژه با زومجی همراه باشید.

این بسته شامل یک عدد کنسول ایکس‌باکس وان ۱ ترابایتی و یک نسخه‌ی دیجیتالی از بازی The Division است که به قیمت ۴۰۰ دلار عرضه می‌شود. امکان پیش‌خرید این باندل که تصویرش را در بالا مشاهده می‌کنید هم‌اکنون در بسیاری از خرده‌فروشی‌های امریکا وجود دارد. میجر نلسون در وبسایتش اعلام کرده که بازیکن‌ها می‌توانند با پیش‌خرید این باندل به بتای محدود The Division که قرار است اواخر ژانویه منتشر شود دسترسی داشته باشند. البته جالب است که این باندل تا تاریخ ۸ مارس (۱۸ اسفند) که The Division عرضه خواهد شد منتشر نمی‌شود، بنابراین اگر کسی ایکس‌باکس وان نداشته باشد چطور می‌تواند از نسخه‌ی بتای بازی استفاده کند؟!

نسخه‌ی بتای The Division روی پلتفرم ایکس‌باکس وان و برای افرادی که بازی را پیش‌خرید کرده باشند، از تاریخ ۲۸ ژانویه (۸ بهمن) در دسترس قرار می‌گیرد. صاحبان رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ نیز یک روز بعد می‌توانند این بتا را تجربه کنند. بتای محدود The Division فقط تا تاریخ ۳۱ ژانویه فعال خواهد بود.

تا قبل از این، باندل کنسول ایکس‌باکس وان با بازی‌هایی مثل Halo 5: Guardians و Rainbow Six Siege و Rise of the Tomb Raider و Fallout 4 به همراه Fallout 3 و Gears of War: Ultimate Edition و غیره عرضه شده بودند. شما می‌توانید تمام باندل‌های این کنسول را به همراه قیمت و جزییات آنها در وبسایت رسمی ایکس‌باکس مشاهده کنید.

The Division یک تیراندازی سوم‌شخص دنیای باز با ویژگی‌های نقش‌آفرینی و المان‌های بقا است که به وسیله‌ی کمپانی یوبیسافت منتشر خواهد شد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده