// یکشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

بازی Dark Cloud 2 بزودی برروی پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود

Dark Cloud 2، بازی نقش‌آفرینی استودیو لول5 که در گذشته برای پلی‌استیشن 2 عرضه شده بود بزودی از تاریخ ۱۹ ژانویه (۲۹ دی) برای کنسول پلی‌استیشن 4 نیز در دسترس قرار می‌گیرد. سونی از مدتی قبل در حال انتشار بازی‌های پلی‌استیشن 2 برروی پلی‌استیشن 4 است.

بعد از اینکه شهریور گذشته ESRB، سازمان رده‌بندی سنی، در تازه‌ترین لیست خود بازی Dark Chronicle را برای پلی‌استیشن 4 رده‌بندی کرده بود. اکنون طبق اعلام وب‌سایت پلی‌استیشن بلاگ‌کست، این بازی در هفته جاری برای کنسول نسل هشتم سونی عرضه می‌شود.

نسخه‌ی اصلی Dark Cloud 2 برای اولین بار در سال ۲۰۰۲ در کشور ژاپن عرضه شد. این بازی بعدها نیز در سال ۲۰۰۳ با نام Dark Chronicle وارد کشورهای اروپایی و غربی شد. تاکنون سونی بازی‌های مختلفی از جمله PaRappa the Rapper 2 ،Grand Theft Auto: San Andreas و Twisted Metal: Black را برای پلی‌استیشن 4 منتشر کرده است. این شرکت اخیرا نیز بازی Arc the Lad: Twilight of the Spirits را به کتابخانه بازی‌های پلی‌استیشن 4 افزوده بود.

سونی همچنین تایید کرده است که بازی The King of Fighters 2000 بزودی به پلی‌استیشن 4 اضافه خواهد شد. اخیرا شایعاتی نیز بعد از رده‌بندی سنی بازی Max Payne در ESRB مبنی بر انتشار دوباره ساخته راک‌استار منتشر شده بود که هنوز رسما تایید نشده است.

شوهی یوشیدا، رئیس استودیوهای جهانی پلی‌استیشن مدتی قبل گفته بود که سونی به صورت «خستگی‌ناپذیری» برای عرضه منظم بازی‌های پلی‌استیشن 2 روی پلی‌استیشن 4 تلاش خواهد کرد. این کمپانی همچنین پیشنهادات بازیکنان را برای افزودن بازی‌های جدید پلی‌استیشن 2 برای پلی‌استیشن 4 درخواست کرده بود.

در کنار این، شوهی یوشیدا اخیرا در جریان مصاحبه‌ای با دفاع از نحوه‌ی قیمت‌گذاری ۱۰ تا ۱۵ دلاری بازی‌ها گفته بود که تکنولوژی پیاده‌سازی ویژگی‌های تروفی‌ و قابلیت اشتراک کنسول پلی‌استیشن 4 نیازمند سرمایه‌گذاری قابل توجهی است.

رئیس استودیوهای جهانی پلی‌استیشن در ادامه افزود:

ما همچنین تروفی‌ها را اضافه کردیم؛ برخی از مردم واقعا به تروفی‌ها اهمیت می‌دهند. بنابراین ما می‌توانسیم [امکان آوردن تروفی‌ها] را فراهم کنیم. [اما] تضمین کیفیت، صدور مجوز و همه چیز برای بازگرداندن این بازی‌ها، زمانی را از کارکنان ما می‌گرفت. پس این کار برای ما زمان و هزینه دارد. بنابراین ما احساس کردیم که باید این شارژ (افزایش قیمت)‌ را انجام دهیم.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده