// یکشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

فیلم‌برداری فیلم Assassin’s Creed به اتمام رسیده است

براساس پست عزیزیا ایمار، مسئول محتواهای مرتبط با سری Assassin’s Creed در یوبی‌سافت بر روی توییتر، فیلم‌برداری اقتباس سینمایی این سری بازی به اتمام رسیده است. با زومجی همراه باشید.

عزیزیا ایمار که به اقتضای وظیفه‌اش با تیم‌های مختلف مسئول ساخت محتواهای مرتبط با سری Assassin’s Creed در ارتباط است، با پستی در توییتر اعلام کرد که فیلم‌برداری محتوای سینمایی این سری به پایان رسیده است. در حال حاضر تاریخ اکران فیلم به ۲۱ دسامبر ۲۰۱۶ (۱ دی ۱۳۹۵) موکول شده تا زمان لازم برای خلق محصولی بهتر در اختیار سازندگان قرار داشته باشد.

فیلم Assassin’s Creed با بازی مایکل فسبندر، داستان یک اساسین با نام اگیلار و نواده‌اش کالوم لینچ را روایت می‌کند. این فیلم علاوه بر پیگیری فعالیت‌های اگیلار در اسپانیا و قرن پانزدهم، تلاش لینچ برای بدست آوردن اطلاعات و مهارت‌های لازم در جهت نابودی وارثان فرقه تمپلارها در زمان حال را به نمایش خواهد گذاشت.

فیلم‌نامه فیلم Assassin’s Creed مهم‌ترین عناصر داستانی این سری بازی‌ها از جمله بهره‌گیری از پیش‌زمینه تاریخی و روایت داستان در حال و گذشته را در خود گنجانده است. علاوه بر انتشار تصاویر جدیدی فیلم Assassin’s Creed در مجله امپایر و تصویری از مایکل فاسبندر در لباس کامل، مدتی کمپین تبلیغاتی عجیب و جالب این فیلم شروع به کار کرده است.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده