نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

بازی Street Fighter V احتمالا دارای یک بخش داستانی کامل خواهد بود

سری بازی‌های Street Fighter معمولا یک داستان آرکید مانند را در دل خود دارند که بیش‌تر به پیشینه شخصیت‌های آن و روابط آن‌ها با یکدیگر مربوط می‌شود. ولی به نظر می‌رسد که نسخه پنجم این بازی شامل داستانی به مراتب غنی‌تر خواهد بود. با زومجی همراه باشید.

یوشینوری اونو، سازنده بازی Street Figher V، اخیرا مصاحبه‌ای با سایت هادوکن داشته و توضیحاتی در مورد بخش داستانی این بازی ارائه کرده است. البته وی توضیحات دقیقی در مورد این بخش در بازی ارائه نکرده است؛ ولی به نظر می‌رسد که با داستان غنی‌تری نسبت به نسخه‌های پیشین استریت فایتر روبرو خواهیم بود:

تیم سازنده بازی در کپ‌کام از علاقه طرفداران برای تجربه کردن یک بخش داستانی جذاب در Street Fighter V آگاه است. به همین دلیل هم در زمان عرضه بازی شاهد یک داستان مقدمه مانند خواهیم بود که بیش‌تر جنبه معرفی شخصیت‌ها را دارد. ولی اگر منتظر اطلاعاتی در مورد وجود روایت داستانی در این بازی هستید، کمی بیش‌تر منتظر بمانید تا توضیحات دقیقی در این مورد ارائه دهیم.

اونو در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرد که در ابتدا شاهد ۱۶ شخصیت در بازی خواهیم بود که به مرور زمان ۶ شخصیت جدید هم به آن‌ها اضافه می‌شوند. البته ممکن است این رقم در آینده بیش‌تر هم شود؛ چرا که با استناد به صحبت‌های سازنده بازی، سری استریت فایتر شخصیت‌های زیادی دارد که می‌توان آن‌ها را به نسخه پنجم اضافه کرد.

بازی Street Fighter V در تاریخ ۱۶ فوریه (۲۷ بهمن) برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه می‌شود.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده