نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

بازیگر شخصیت مایکل در GTA V هیچ اطلاعاتی از بسته الحاقی داستانی بازی ندارد

چندی پیش، بازیگر شخصیت فرانکلین در بازی GTA V، با انتشار عکسی، خبر از احتمال ساخته شدن DLC داستانی برای بازی داده بود. امروز، بازیگر شخصیت مایکل در بازی، اعلام کرد که درباره بسته الحاقی داستانی برای GTA V هیچ اطلاعاتی ندارد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

چندی پیش بود که شاون فونتنو، بازیگر شخصیت فرانکلین در بازی Grand Theft Auto V، عکسی را در لباس مخصوص ضبط حرکات موشن کپچر در مقابل پوسترهایی از بازی‌های استودیو راک‌استار منتشر کرد که این اقدام وی، باعث شد شایعات در دست ساخت بودن یک بسته الحاقی داستانی برای بازی قوت بگیرد.

امروز، ند لوک، بازیگر شخصیت مایکل دی‌سانتا در GTA V، گفت که هیچ اطلاعاتی از بسته الحاقی داستانی بازی در دست ندارد:

تمام بازیکنان بازی، منتظر یک بسته الحاقی داستانی برای GTA V هستند. من هیچ اطلاعاتی در اینباره ندارم و حتی مطمئن نیستم که اصلا بسته الحاقی داستانی‌ای برای بازی منتشر خواهد شد.

چیزی که من می‌دانم این است که قرار است امسال ما در نمایشگاه‌های زیادی حضور داشته باشیم و شانس این را به دست می‌آوریم که طرفدارانی که تا به حال شانس ملاقتشان را نداشتیم، از نزدیک ببینیم.

سال گذشته، راک‌استار اعلام کرده بود که تمام افراد کلیدی بازی Grand Theft Auto V در حال کار برروی GTA Online هستند و به نوعی اعلام کرده بود که پروژه ساخت بسته الحاقی بازی، بایگانی شده است. از طرف دیگر هنوز مشخصی نیست دلیل حضور فونتنو در راک‌استار و پوشیدن لباس مخصوص ضبط حرکات موشن کپچر چه بوده است اما احتمال این می‌رود که وی برای ضبط حرکاتی برای GTA Online به راک‌استار رفته باشد.

نظر شما در این‌باره چیست؟ آیا شما نیز برای انتشار یک DLC داستانی برای بازی GTA V هیجان‌زده هستید؟

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده