نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

مقایسه ویدیو گیم‌پلی جدید بازی The Division با ویدیو پخش شده در E3 2013

پس از این که چندی پیش نمایش جدیدی از گیم‌پلی بازی مورد‌انتظار The Division بر روی ایکس‌باکس وان منتشر شد، برخی منابع خبری آن را با ویدیو نمایش داده شده از بازی در نمایشگاه E3 2013 مقایسه کرد‌ه‌اند که در ادامه مطلب زومجی می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید.

پس از معرفی بازی The Division در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۳، چیزی که بیش از همه طرفداران را مجذوب این بازی کرد، گرافیک فوق‌العاده زیبای بازی بود. طراحی بسیار زیبای شخصیت‌ها و اجسام محیطی، تاثیرات آب و هوایی و سایه‌زنی‌های بسیار زیبا واقعا چشم‌نواز بودند. حال با گذشت ۳ سال و در حالی که کم‌کم به تاریخ انتشار بازی نزدیک می‌شویم، یکی از نگرانی‌های اصلی طرفداران این است که شاید نسخه نهایی بازی نتواند آن گرافیک مورد‌انتظار را به نمایش بگذارد. به هرحال تجربه بازی‌هایی مانند The Witcher 3: Wild Hunt و Watch Dogs باعث شده تا همواره نگرانی‌ها در مورد تفاوت کیفیت نسخه‌های نمایش داده شده و نسخه نهایی بازی‌ها وجود داشته باشد. حال در ادامه می‌توانید ویدیویی از مقایسه جدید‌ترین نمایش گیم‌پلی The Division با گیم‌پلی نمایش داده شده در E3 تماشا کنید:

همان‌طور که در ویدیو هم مشاهده کردید، بین نمایش فعلی و اولیه بازی تفاوت‌هایی در زمینه گرافیک دیده می‌شود. البته این تفاوت‌ها آن‌قدر زیاد نیستند که بتوان گرافیک بازی The Division را ضعیف خطاب کرد. ولی خب واقعیت این است که این نسخه با آن نسخه‌ای که در E3 2013 دیده بودیم تفاوت‌هایی از نظر گرافیکی دارد.

بازی The Division در تاریخ ۱۸ اسفند برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده