نویسنده: میثم علی حسنی
// سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

فصل سوم مسابقات Captains Draft بازی Dota 2 امروز آغاز خواهد شد

انتظار طولانی برای شروع فصل جدید مسابقات Captian's Draft به پایان رسیده است؛ DotaCinema و MoonduckTV امروز، ۱۹ ژانویه (۲۹دی) تورنمنتی جذاب را دوباره برگزار خواهند کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

در سومین فصل مسابقات Captain's Draft مجموعاً ۱۰۰ هزار دلار جایزه در نظر گرفته شده است که تعدادی از بهترین تیم‌های مناطق اروپا، کشورهای مشترک‌المنافع و آمریکای شمالی در آن حضور خواهند یافت. هر چند جایزه این فصل کاهش قابل توجهی نسبت به دوره قبلی خود داشته است ولی تعداد تیم‌های شرکت کننده تقریبا دو برابر شده‌اند. در مرحله مقدماتی هشت تیم با هم رقابت خواهند کرد که بازی‌ها به صورت دو حذفی و بیشترین برد از سه مسابقه برگزار شده خواهد بود.

هشت تیم راه‌یافته به مسابقات مقدماتی عبارتند از:

Ukraine Na’Vi
United States Digital Chaos
United States CompLexity Gaming
Russia Team Spirit
Finland Stark E-Sports
Europe Steak Gaming
Russia Rox
Belarus Power Rangers

دو تیم Alliance و (EG (Evil Geniuses  که چند روز پیش در فینال تورنمنت Starladder|i-League روبه‌روی هم صف آرایی کردند به همراه چهار تیم دیگر مستقیما به رقابت‌های اصلی دعوت شدند. Team Secret قهرمان فصل گذشته این مسابقات از حضور در این دوره انصراف داده است و به همراه تیم OG شاهد حضور آن‌ها در این مسابقات نخواهیم بود.

تیم‌های دعوت شده به مسابقات اصلی بدین شرح هستند:

United States Evil Geniuses
Russia Team Empire
Russia Vega Squadron
Russia Virtus.Pro
Europe Team Liquid
Sweden Alliance

این شش تیم به همراه دو برنده رقابت‌های مقدماتی با هم برای کسب جایزه مسابقات تلاش خواهند کرد. یکی از تفاوت‌های اساسی این لیگ با تورنمنت‌های دیگر در بخش تعداد قهرمانان قابل انتخاب در هنگام مسابقه است که باید از بین ۲۷ قهرمان اتفاقی برگزیده شده، کاپیتان‌های دو تیم Pick و Ban مورد نظر خود را انجام دهند.

منبع:Gosugamers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده