// سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

اولین تصاویر از بازی جدید Teenage Mutant Ninja Turtles منتشر شد

مدتی قبل اعلام شد که پلاتینیوم گیمز در حال ساخت یک بازی از سری لاک‌پشت‌های نینجا است. اخیرا وب‌سایت پیورایکس‌باکس تصاویری از گیم پلی بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan منتشر کرده است. با زومجی همراه باشید.

ساخت جدیدترین بازی از سری لاک‌پشت‌های نینجا برعهده استودیو پلاتینیوم گیمز که بازی‌های چون Bayonetta و Vanquish را در کارنامه دارد، گذاشته شده است و این استودیو از طراحی سل‌شیدد مشابه Transformers: Devastation ،دیگر بازی این استودیو، برای خلق اولین تجربه خود در این سری محبوب استفاده کرده است. براساس اطلاعات فاش شده از بازی TMNT: Mutants in Manhattan، این بازی در سبک جهان آزاد بوده و شهر نیویورک را برای رخداد حوادث برگزیده است. اولین تصاویر این بازی را در زیر مشاهده می‌کنید.

همانطور که مشاهده کردید، در این تصاویر طراحی هنری بازی، سلاح‌های لاکپشت‌های نینجا و دشمنانی که به مایکل‌آنجلو، دانتلو، لئوناردو و رافائل حمله کرده‌ا‌ند، قابل مشاهده است. این بازی سومین همکاری پلاتینیوم گیمز و اکتیویژن پس از The Legend of Korra و Transformers: Devastation است. پیش از این نیز تصویری لاک‌پشت‌های نینجا پلاتینیوم گیمز منتشر شده بود. علاوه بر عرضه TMNT: Mutants in Manhattan بر روی پلتفرم‌های  ویندوز، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4، دومین قسمت فیلم لاک‌پشت‌های نیز بر روی پرده عریض سینماهای جهان اکران خواهد شد که می‌توانید تریلر این فیلم را مشاهده کنید. علاوه بر پروژه TMNT: Mutants in Manhattan استودیو پلاتینیوم گیمز مشغول ساخت بازی‌های Scalebound انحصاری ایکس‌باکس وان، Star Fox Zero انحصاری Wii U و NieR: Automata انحصاری پلی‌استیشن 4 است.

منبع: OnlySP


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده