نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

عملکرد بهتر نسخه آزمایشی بازی PvZ: Garden Warfare 2 روی پلی استیشن 4

نسخه آزمایشی بازی 2 Plants vs. Zombies: Garden Warfare، این هفته در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت و با توجه به مقایسه‌های انجام گرفته، به نظر می‌رسد بازی برروی کنسول نسل هشتمی سونی، عملکرد بهتری داشته است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بتای عمومی بازی Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2، اوایل این هفته در دسترس بازیکنان قرار گرفت. وب‌سایت گییرنوک، پس از آنالیز کردن هر دو نسخه بازی برروی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان، به این نتیجه رسید که بتای بازی، برروی کنسول پلی‌استیشن 4، عملکرد بهتری دارد. این بازی برروی کنسول سونی، با رزولوشن 1080p اجرا می‌شود و کیفیت بازی برروی این کنسول، تفاوت‌های چشم‌گیری با نسخه ایکس‌باکس وان خود دارد. این وب‌سایت در نتیجه‌گیری خود، چنین گفت:

بازی Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 برروی کنسول پلی‌استیشن 4 به دلیل رزولوشن 1080p بسیار روان اجرا می‌شود، در حالیکه نسخه ایکس‌باکس وان بازی، در مقایسه با نسخه پلی‌استیشن 4 آن، کمی تار به نظر می‌رسد.

درباره کیفیت تکسچرها، به نظر می‌رسد که برخی تکسچرهای به کار رفته در خودروهای بازی برروی کنسول ایکس‌باکس وان، از کیفیت پایین‌تری برخوردار هستند. با این همه این احتمال وجود دارد که کیفیت پایین این تکسچرها، به دلیل یک باگ باشد و هنگام انتشار نسخه نهایی بازی، این مشکل رفع شود.

با تمام این تفاسیر بازی برروی هر دو کنسول بسیار زیبا و چشم‌نواز است.

نکته‌ای که باید در نظر داشته باشیم، این است که به احتمال بسیار زیاد،‌ این مشکلات به دلیل آزمایشی بودن بازی وجود دارند و احتمالا در نسخه نهایی بازی، درست خواهند شد. قسمت شماره یک بازی، با رزولوشن 900p برروی ایکس‌باکس وان و 1080p برروی پلی‌استیشن 4 اجرا می‌شد و با توجه به آنالیز وب‌سایت گییرباکس، به نظر می‌رسد این مسئله درباره قسمت دوم بازی نیز صدق می‌کند.

نسخه نهایی بازی Plants vs Zombies: Garden Warfare 2 نیز در تاریخ ۲۳ فوریه (۴ اسفند) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

آیا شما شانس تجربه بتای بازی را به دست آوردید؟ نظر شما درباره این بازی چیست؟

منبع: Segment Next


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده