نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

اولین نقدهای فیلم Deadpool امیدوارکننده و مثبت به نظر می‌رسند

با اینکه کماکان تقریبا ۳ هفته تا اکران عمومی فیلم ددپول (Deadpool) باقی‌مانده است، اما دیروز فیلم برای تعدادی از طرفداران به صورت اختصاصی به نمایش درآمد که با نظر بسیار مثبت این طرفداران روبه‌رو شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بنا به گزارش وب‌ساتی کمیک‌بوک مووی، فیلم موردانتظار ددپول که ماه آینده میلادی به اکران در خواهد آمد دیروز برای تعدادی از طرفداران این شخصیت در دو شهر نیویورک و لوس آنجلس در یک اکران مخصوص به نمایش درآمد و این طرفداران واکنش بسیار مثبتی به فیلم داشتند.

برخی از کسانی که فیلم را دیدند،‌ با انتشار توییت‌هایی در شبکه اجتماعی توییتر، نظر مثبت خود را نسبت به فیلم ددپول اعلام کردند. یکی از طرفداران اعلام کرده بود که فیلم فوق‌العاده است و طرفدار دیگری نیز به فیلم لقب شگفت‌انگیز داده بود. یکی دیگر از کسانی که در این نمایش مخصوص حضور داشت، گفت با اینکه داستان فیلم بسیار معمولی است، اما طنز بسیار قوی و احترام گذاشتن به طرفداران این کمیک، ضعف داستانی را پوشانده است.

در میان این توییت‌های منتشر شده، یکی بیشتر از بقیه جلب توجه می‌کرد زیرا در آن توییت اعلام شده بود که شما باید تا انتهای فیلم صبر کنید زیرا پس از تمام شدن لیست عوامل فیلم، با صحنه بسیار جالبی روبه‌رو خواهید شد که به نظر می‌رسد ما می‌توانیم انتظار دیدن شخصیت ددپول را داشته باشیم که به تماشاگران می‌گوید چرا هنوز در سینما هستند!

این خبر، برای طرفداران فیلم‌های ابرقهرمانی به خصوص فیلم‌هایی که توسط فاکس قرن بیستم ساخته شده، خبر بسیار خوبی است زیرا پیش از این و در فیلم افراد ایکس ریشه‌ها: ولورین (X-Men Origins; Wolverine)، شخصیت ددپول حضور کوتاه و بسیار ناامید کننده‌ای داشت و همچنین آخرین فیلم ابرقهرمانی این استودیو یعنی چهار شگفت‌انگیز (Fantastic Four) به یک شکست تمام عیار تبدیل شد.

در دیگر اخبار مربوط به فیلم، چندی پیش مدت زمان پخش احتمالی آن توسط وب‌سایت اسپانیای کمپانی فاکس قرن بیستم مشخص شده بود. همچنین پیشتر و همزمان با پخش تریلر جدید فیلم، پوستر بسیار زیبای آیمکس آن نیز منتشر شد.

فیلم ددپول توسط تیم میلر کارگردانی شده است و ستارگانی چون رایان رینولدز، مورینا باکارین، اد اسکرین، تی.جی میلر و جینا کارانو در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. Deadpool برای اکران در تاریخ ۴ فوریه ۲۰۱۶ (۱۵ بهمن ۱۳۹۴) در سینماهای انگلستان و در تاریخ ۱۲ فوریه ۲۰۱۶ ( ۲۳ بهمن ۱۳۹۴) در سینماهای آمریکا برنامه‌ریزی شده است.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده