نویسنده: میثم علی حسنی
// چهار شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۵

مرحله مقدماتی فصل جدید مسابقات WePlay بازی DOTA 2 آغاز شد

سومین فصل مسابقات Weplay از ۲۸ دی‌ ماه با مبارزه تیم‌های منطقه آسیای‌شرقی، اروپا و آمریکا کار خود را آغاز کرد. در این دوره ۲۰۰ هزار دلار جایزه برای تیم‌های برتر در نظر گرفته شده است. با زومجی برای کسب اطلاعات بیشتر همراه باشید.

نزدیک به ۳۲ تیم در مرحله مقدماتی این مسابقات از سه منطقه مختلف شرکت کرده‌اند که در گروه‌های هشت تیمی با هم به رقابت خواهند پرداخت. از هر گروه فقط یک تیم شانس حضور در مسابقات LAN را به‌دست خواهد آورد که قرار است ۶ تا ۸ می (۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت ۹۵) در سالن International Exhibition Centre شهر کیو اکراین برگزار شود.

جدول گروه‌بندی مسابقات را در زیر مشاهده می‌کنید:

WePlay Group

در مرحله مقدماتی فقط یک بازی بین دو تیم برگزار می‌شود و چهار تیم صعود کرده به همراه تیم‌های OG ،Team Secret ،EG و Virtus.Pro هشت تیم مرحله اصلی را شامل می‌شوند. برگزارکنندگان بلیت‌های هواپیما برای سفر به شهر کیو و همینطور محل تمرین مجزا برای تیم‌های راه‌یافته به مرحله LAN مسابقات را تهیه خواهند کرد. هر چند سقف جایزه فصل سوم ۲۰۰ هزار دلار تعیین شده؛ اما امکان افزایش آن با توجه به اضافه شدن ۱۰٪  از فروش تیکت مجازی تورنمنت برای مشاهده رقابت‌ها و همینطور چهار Set (لباس) مخصوص قهرمانان بازی که در بخش فروشگاه DOTA۲ قابل خرید است، وجود دارد. فصل گذشته این مسابقات با قهرمانی تیم Alliance به پایان رسیده بود.

منبع: Gosugamers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده