نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۵

کارگردانان کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی از دلیل حضور نداشتن اسپایدرمن در تبلیغات فیلم می گویند

آنتونی و جو روسو، دو کارگردان فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War)، در مصاحبه‌ای، دلایل غیبت اسپایدرمن در کمپین‌های تبلیغاتی فیلم را توضیح دادند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

برادران روسو، دو کارگردان فیلم مورد انتظار کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی، در یک جلسه پرسش و پاسخی که توسط وب‌سایت کولایدر انجام شده بود، به طرفداران اعلام کردند که دلیل حضور نداشتن شخصیت اسپایدرمن در کمپین تبلیغاتی فیلم، به دلیل سیاست‌های استودیو‌های مارول و سونی است:

یکی از دلایلی که ما خیلی درباره شخصیت اسپایدرمن پنهان کاری کردیم، این بود که هنوز قرارداد بین سونی و مارول به طور کامل به امضا نرسیده است و بندهای حساسی وجود دارد که این دو استودیو بر سر آنها کماکان به توافق نرسیده‌اند. به همین دلیل ما همیشه در خطر این بودیم که با نشان دادن این شخصیت، مشکلی در قرارداد ایجاد کنیم.

هنگامی که ما تام هالند را برای ایفای نقش مرد عنکبوتی انتخاب کردیم و در حال گرفتن تست از او بودیم، افراد بسیاری در این پروسه دخیل بودند و از نزدیک بر آن نظارت داشتند زیرا این مسئله از لحاظ تجاری، خیلی مسئله حساسی بود.

دلیل این مقدمه‌چینی‌های من این است که مارول و سونی کماکان در حال مذاکره کردن هستند و هنوز تصمیم قاطعی برای لباس اسپایدرمن و نحوه حضور او در تبلیغات، گرفته نشده است. به طور کلی، کماکان مشکلات زیادی از لحاظ تجاری بر سر نشان دادن اسپایدرمن وجود دارد.

در راستای دیگر اخبار مربوط به حضور شخصیت اسپایدرمن در فیلم جنگ داخلی، چندی پیش نیز این دو کارگردان از دلایل اهمیت اسپایدرمن در فیلم صحبت‌هایی کرده بودند. همچنین تام هالند، هنرپیشه نقش اسپایدرمن، اعلام کرده بود که برای بازی در فیلم تکی این شخصیت، بسیار هیجان‌زده است. پیشتر نیز، ویدیویی منتشر شده بود که در آن مردآهنی با بازی رابرت داونی جونیور، حضور این شخصیت را تایید کرده بود.

فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی برای اکران در تاریخ ۶ می ۲۰۱۶ (۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵) در آمریکا برنامه ریزی شده است. علاوه بر تام هالند، از دیگر هنرپیشه‌های فیلم می‌توان به کریس اوانز در نقش استیو راجرز/کاپیتان آمریکا، رابرت داونی جونیور در نقش تونی استارک/مرد آهنی، اسکارلت جوهانسن در نقش ناتاشا رومانف/بلک ویدو، آنتونی مک‌کی در نقش سام ویلسن/فالکون، پل بتانی در نقش ویژن، جرمی رنر در نقش کلینت بارتون/هاوک آی، دون چیدل در نقش جیم رودز/وار ماشین و الیزابت اولسن در نقش وندا ماکسیموف/اسکارلت ویچ اشاره کرد.

نظر شما درباره حضور اسپایدرمن در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی چیست؟

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده