نویسنده: عارف حسین پور
// چهار شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۴۱

کتاب مصور Dark Souls امسال منتشر می‌شود

طرفداران سری Dark Souls خوشحال باشند، چرا که در بهار امسال علاوه بر تجربه‌ی بازی Dark Souls III می‌توانند اوقات فراغت خود را با خواندن کتاب مصور (کمیک) این مجموعه بگذرانند. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

به تازگی کمپانی بندای نامکو حق انتشار داستان‌های مصور بر اساس مجموعه‌ی محبوب Dark Souls را در اختیار شرکت تایتان کمیکس گذاشته است و قرار شده تا در ماه آوریل (تقریبا هم‌زمان با بازی Dark Souls III) اولین شماره از داستان مصور این مجموعه منتشر شود.

این کمیک که Dark Souls نام دارد، یک داستان اقتباسی از بازی‌های سری را روایت نمی‌کند، بلکه قصه‌ای کاملا جدید را در دنیای بزرگ این مجموعه به تصویر می‌کشد. داستان این کتاب مصور به وسیله‌ی جورج مان نوشته شده و آلن کوا نیز نقاشی‌های آن را انجام داده است. علاقه‌مندان به کتاب‌های مصور، این دو نفر را با کمیک‌های زیبایی مثل (به ترتیب) Doctor Who: The 8th Doctor و Godzilla: Awakening می‌شناسند.

شماره‌ی اول از کمیک Dark Souls با ۵ طرح روی جلد مختلف منتشر خواهد شد که ۴ تای آنها را در گالری زیر مشاهده می‌کنید. دو تصویر مربوط به جلد بازی‌های مجموعه هستند و دو تصویر دیگر نیز به وسیله‌ی دو هنرمند به نام‌های جاشوا کاسارا و مارکو تورینی طراحی شده‌اند.

جورج مان در کنفرانس خبری شرکت تایتان کمیکس درباره‌ی شور و اشتیاقش برای کار روی این کمیک جدید گفت:

من برای کار کردن روی این سری جدید به شدت هیجان‌ دارم. Dark Souls دنیایی غنی و اصیل دارد که برای تبدیل شدن به کمیک کاملا مناسب است. من مفتخرم که این فرصت را دارم تا در این دنیا کند و کاو کنم و داستان‌های تازه‌ای را برای آن روایت نمایم. من زمانی طرفدار این بازی‌ها بودم و حالا بسیار خوشحالم که می‌توانم چیزی را به شخصیت‌های اسطوره‌ای این مجموعه و دنیایشان اهدا کنم.

اولین قسمت از کمیک Dark Souls در تاریخ ۶ آوریل (۱۸ فروردین ۱۳۹۵) منتشر خواهد شد، در حالی که بازی Dark Souls III شش روز بعد (۲۴ فروردین) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس است. اخیرا در خبرها داشتیم که دو نسخه‌ی مخصوص از این بازی با نام «کالکتور» و «پرستیژ» منتشر خواهند شد که درون بسته‌بندی هر کدام از آنها یک مجسمه‌ی زیبا از شخصیت‌های Dark Souls III وجود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی Dark Souls III می‌توانید اولین نگاه ما به این بازی را اینجا بخوانید.

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده