// پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۵

باندل Far Cry Primal کنسول پلی‌اسیتشن 4 معرفی شد

Far Cry Primal یکی از بازی‌های بزرگ و مهم پلی‌استیشن 4 است که در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۶ (۴ اسفند ۱۳۹۴) عرضه خواهد شد و سونی با باندل مخصوص به استقبال این بازی می‌رود.با زومجی همراه باشید.

این بازی برخلاف دیگر بازی‌های سری Far Cry عصر حجر را محل رخداد حوادث خود قرار است و به دنبال همکاری سونی و یوبی‌سافت، باندل مخصوص Far Cry Primal کنسول پلی‌استیشن 4 بزودی در دسترس علاقه‌مندان قرار میگیرد. بر طبق اخبار تایید شده، در این باندل جدید در کنار نسخه یک ترابایتی کنسول پلی‌استیشن 4 و یک کنترلر، نسخه‌ای از بازی نیز وجود دارد. بازی قرار داده شده در این باندل به صورت فیزیکی خواهد بود.

ubisoft_montreal استودیو یوبی‌سافت در مونترال کانادا

Far Cry Primal توسط استودیو یوبی‌سافت در شهر مونترال در حال ساخت است. این استودیو که در سال ۱۹۹۷ تاسیس شده، با بیش ۲۷۰۰ کارمند یکی از بزرگترین استودیو‌های جهان است و بازی‌های موفق چون Far Cry 3،Assassin's Creed II و Child of Light را در کارنامه دارد. سری Far Cry در سال ۲۰۰۴ و با عرضه اولین نسخه از این سری توسط کرایتک و یو‌بی‌سافت کار خود را آغاز کرد. با کنار رفتن کرایتک از این سری نسخه‌های بعدی با نام‌های Far Cry 4، Far Cry 3،Far Cry 2 به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۸، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ توسط استودیو یوبی‌سافت در مونترال به بازار عرضه شد. علاوه بر چهار بازی اصلی این سری، شش بازی فرعی از جمله Far Cry Primal و Far Cry 3: Blood Dragon نیز در این سری وجود دارد.

منبع: Playstation Blog


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده