// پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

ویژگی انتخاب دیالوگ‌ در Uncharted 4 تاثیری بر پایان بازی ندارد

استودیو ناتی‌ داگ قصد دارد در چهارمین و آخرین بازی سری Uncharted تغییرات متعددی را بوجود بیاورد. یکی از این تغییرات امکان انتخاب دیالوگ از بین گزینه‌های مختلف به مانند بازی‌های نقش‌آفرینی است اما این ویژگی تاثیری بر پایان بازی نخواهد داشت. با زومجی همراه باشید.

ویژگی انتخاب دیالوگ از بین گزینه‌های متعدد و مختلف از المان‌های اصلی سبک نقش‌آفرینی است. اما ناتی داگ قصد دارد در بازی اکشن و ماجرایی مورد انتظار  Uncharted 4 از این ویژگی بهره ببرد. با استفاده از این ویژگی گیمر تجربه‌ای متفاوت و استقلال در عملکرد را بدست خواهد آورد. با این‌حال انتظار نداشته باشید که این آزادی و استقلال بر روی پایان‌بندی بازی Uncharted 4 تاثیر داشته باشد. نیل دراکمن، کارگردان هنری و نویسنده Uncharted 4 در مصاحبه با یوروگیمر می‌گوید که این بازی «داستان مشخصی» دارد و امکان تغییر آن با استفاده از گزینه‌های مختلف دیالوگ وجود ندارد. در ادامه دراکمن افزود:

ما در حال ساخت یک بازی مشابه Mass Effect نیستیم. بازی Uncharted 4 پایانی مشخص دارد که مختص سری Uncharted است.

دلیل پایان مشخص و غیرقابل تغییر Uncharted 4 را می‌توان تصمیم ناتی داگ مبنی بر پایان بخشیدن بر ماجراجویی‌های نیتن دریک دانست. این پایان چه مرگ باشد یا سرنوشتی دیگر، امکان تغییر آن وجود ندارد. Uncharted 4: A Thief's End در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۱۶ (۷ اردیبهشت ۱۳۹۵) در آمریکای شمالی و به صورت انحصاری بر روی پلتفرم پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. سری آنچارتد با عرضه Uncharted: Drake's Fortune در سال ۲۰۰۷ آغاز شد و با Uncharted 4: A Thief's End پایان می‌یابد. این سری که علاوه بر چهار بازی اصلی دارای دو بازی فرعی به نام‌های Golden Abyss و Fight for Fortune است، براساس آمار منتشر شده تا ژوئن ۲۰۱۵ در سراسر دنیا به تعداد ۲۱ میلیون نسخه فروش داشته است.

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده