نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

ناتی داگ در شهر لس آنجلس یک جلسه نظرسنجی درباره بازی Uncharted 4 برگزار خواهد کرد

به نظر می‌رسد ناتی‌داگ، سازنده بازی فوق‌العاده مورد انتظار Uncharted 4: A Thief's End، برنامه دارد که در شهر لس‌آنجلس، یک جلسه نظرسنجی درباره بخش چند نفره بازی برگزار کند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

رابرت کاگ‌برن، طراح ارشد ناتی داگ، امروز در حساب رسمی توییتر خود، توییتی به شرح زیر منتشر کرد:

اگر شما در شهر لس‌آنجلس زندگی می‌کنید و بالای ۱۸ سال سن دارید و بتای چند نفره Uncharted 4 را تجربه کردید، به ما ایمیل بزنید. ناتی داگ به شما نیاز دارد.

به نظر می‌رسد ناتی داگ می‌خواهد نظر بازیکنان را درباره بخش چندنفره بازی جویا شود و قصد دارد به زودی یک Focus Group (به گروه‌هایی که تعدادی از افراد دور هم جمع می‌شوند و درباره یک موضوع خاص نظرات آنها پرسیده می‌شود، فوکاس  گروپ می‎‌گویند) در شهر لس‌آنجلس در ارتباط با بخش چندنفره آنچارتد ۴ برگزار کند.

در ادامه کاگ‌برن، توییت دیگری منتشر کرد که عطش طرفداران را برای بخش چند نفره بازی بیش از پیش افزایش داد:

تیم هنری ما در حال انجام یک کار خارق‌العاده درباره نقشه‌های بخش چند نفره بازی هستند! واقعا نمی‌توانم صبر کنم تا اطلاعات جدید را با شما در میان بگذارم!

با توجه به توییت آخر کاگ‌برن، این احتمال می‌رود که ما باید به زودی منتظر دیدن و شنیدن اطلاعات جدیدی از بخش چند نفره بازی داشته باشیم.

با تمام این تفاسیر، به نظر می‌رسد که ناتی‌داگ قصد دارد که یک تجربه تک‌نفره و چند نفره کامل را برای طرفداران بسازد. زیرا همان‌طور که می‌دانید، بسیاری از بازی‌های تک‌نفره هستند که بخش چند نفره جالبی ندارند و از طرف دیگر نیز بازی‌های چند نفره زیادی وجود دارند که دارای بخش داستانی ضعیف هستند و ناتی‌داگ قصد دارد که بازی‌ای برای طرفداران عرضه کند که در هر دو بخش به یک اثر کامل تبدیل شود.

در راستای دیگر اخبار مربوط به این بازی، چندی پیش ناتی‌داگ به طور ضمنی اعلام کرده بود که داستان نیتن دریک در این بازی به پایان خواهد رسید. پیشتر نیز سازندگان بازی گفته بودند که نقشه‌های بخش چندنفره بازی بزرگ‌‎تر از قبل خواهند بود. همچنین در جریان نمایشگاه تجربه پلی‌استیشن، سازندگان بازی از قابلیت انتخاب دیالوگ در بازی رونمایی کردند و توضیحاتی درباره این قابلیت ارائه کردند.

بازی Uncharted 4: A Thief’s End، پس از مواجه شدن با تاخیری دوباره در تاریخ ۲۶ آوریل سال ۲۰۱۶ (۷ اردیبهشت ۱۳۹۵) به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. این بازی اخیرا توانسته بود در رویداد بهترین‌های سال ۲۰۱۵ زومجی و در بخش ویژه، هم از دید کاربران و هم از دید تیم تحریریه زومجی به موردانتظارترین بازی سال ۲۰۱۶ تبدیل شود.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده