// جمعه, ۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

اولین تصویر کامل از استیل‌بوک بازی Uncharted 4 منتشر شد

نیل دِراکمن، یکی از کارگردانان بازی Uncharted 4: A Thief's End دیروز اولین تصویر از نسخه استیل‌بوک این بازی اکشن-ماجراجویی را از طریق حساب توییتر خود منتشر کرده است. در ادامه برای جزئیات بیشتر همراه زومجی باشید.

نیل دراکمن دیروز تصویری در حساب رسمی توییتر خود منتشر کرد که نسخه استیل‌بوک بازی Uncharted 4 را نشان می‌داد.  اگر بخواهیم نگاهی به تصویر منتشر شده بی‌اندازیم،‌ متوجه می‌شویم که تصویر روی جلد این استیل‌بوک که در گذشته نیز آن را دیده بودیم، شامل چهره‌های شناخته شده و جدید از شخصیت‌های اصلی داستان مانند نِیتن دِریک، سم دریک، ویکتور سالی و سایرین می‌شود. تصویر پشت استیل‌بوک اما اولین بار است که به نمایش گذاشته شده که در حقیقت نوید یک بازی بسیار تاریک و پرحادثه‌ را می‌دهد.

نیل دراکمن با انتشار تصویر استیل‌بوک (قاب فلزی) بازی Uncharted 4 در توییتر خود نوشت:

Uncharted 4 stelbook

در حال بررسی کردن دوباره نسخه استیل بوک Uncharted 4. این نسخه از نزدیک حتی بسیار زیباتر به نظر می‌رسد.

همانطور که می‌بینید تصویر پشت قاب، اسکلتی را در یک قفس به نمایش می‌گذارد که احتمالا در بازی باید منتظر به دست آوردن اطلاعاتی درباره این اسکلت باشیم. البته باید توجه داشت که نیل دراکمن از کلمه «بررسی» استفاده کرده است. در نتیجه این احتمال وجود دارد که در تصویر تغییراتی ایجاد شود.

پس از تاخیری دوباره، اکنون طبق اعلام ناتی داگ قرار است بازی در اواخر ۲۶ آوریل ۲۰۱۶ (۷ اردیبهشت ۱۳۹۵) برای پلی‌استیشن 4 به صورت انحصاری عرضه شود. در خبری دیگر نیل دراکمن در رابطه با خداحافظی با نیتن دریک و مجموعه آنچارتد در کنار اعلام سطح تاثیرگذاری سیستم دیالوگ‌ها در شماره چهارم بازی سخنانی را بیان کرده بود.

دیدگاه شما در رابطه با استیل‌بوک آنچارتد چیست؟ به نظر شما چه نکاتی دارد که از چشم ما دور مانده است؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده