نویسنده: مرتضی تقوی
// یکشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

رونمایی از نقشه ی تعاملی و مشابه گوگل مَپ بازی The Division در سایت این بازی

سایت بازی The Division در تازه‌ترین بروز رسانی خود به معرفی امکانات جالب نقشه‌ی تعاملی این بازی پرداخته که با استفاده از آن شما می‌توانید مانند نقشه‌های گوگل مپ گشتی در خیابان‌های نیویورک، البته پس از حملات بیوتروریستی بزنید. با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.

بازی Tom Clansy’s The Division یکی از بازی‌های مورد انتظار امسال است که نسخه‌ی بتای آن قرار است همین هفته در دسترس طرفداران آن قرار گیرد. سایت این بازی در تازه‌ترین بروز رسانی خود به کاربران امکان جالبی را عرضه کرده است که با استفاده از آن شما می‌توانید در خیابان‌های نیویورک، شهری که در بازی مورد حملات بیوتروریستی قرار گرفته است، گشت بزنید و درست مانند نقشه‌های گوگل مپ از محیطی تعاملی آن اطلاعات زیادی به‌دست آورید.

طبق توضیحات وبلاگ یوبیسافت، این نقشه دیدی ۳۶۰ درجه‌ای از خیابان‌های منهتن ارائه می‌دهد. شما همچنین می‌توانید روی نقاط مورد علاقه‌ی خود کلیک کرده و چیزهای بیشتری از آن‌ها بدانید و اطلاعاتی از اسلحه‌ها و سیستم‌های طراحی شده در بازی به‌دست بیاورید.

البته این نقشه به عمق تصاویری که در نقشه‌های گوگل مپ از شهر نیویورک وجود دارد نمی‌رسد و منطقه‌ی بروکلین را هم شامل نمی‌شود، اما با این وجود نمایشی با کیفیت را ارائه می‌دهد و می‌تواند راهی جالب برای طرفداران برای اکتشاف دنیای The Division پیش از عرضه‌ی نسخه‌ی کامل آن باشد. تعاملی بودن این نقشه را در تصاویر زیر می‌توانید مشاهده کنید:

اگر می‌خواهید چیز‌های بیشتری از دنیای این بازی بدانید می‌توانید پیش نمایش آن را از زومجی بخوانید. همچنین، صفحه‌ی فرانسوی این بازی در فیسبوک در پستی اعلام کرده است که گیمر‌ها می‌توانند ۴۸ ساعت پیش از آغاز نسخه‌ی بتا، بازی را شروع به دانلود کنند. نسخه‌ی بتای محدود The Division در تاریخ ۲۸ ژانویه (۸ بهمن) ابتدا برای کنسول ایکس باکس وان و در ۲۹ ژانویه (۹ بهمن) برای پلی استیشن ‌4 و پی‌سی آغاز خواهد شد. تاریخ پایان بتای بازی نیز ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) خواهد بود.

پس از تأخیر خوردن های مکرر، نسخه‌ی کامل بازی Tom Clancy’s The Division قرار است در تاریخ ۸ مارس (۱۸ اسفند ماه) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن‌4 و پی‌سی منتشر شود.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده