نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

بروزرسانی بعدی Star Wars Battlefront حاوی نقشه جدیدی نخواهد بود

چندی پیش ویدیویی از طرف الکترونیک آرتز منتشر شد که خبر از وجود یک نقشه جدید در سیاره تتویین برای بازی Star Wars Battlefront در بروزرسانی ماه ژانویه (بهمن) بازی می‌داد، اما امروز وجود نقشه جدید از طرف الکترونیک آرتز در این بروزرسانی تکذیب شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

چند روز پیش بود که وب‌سایت برزیل الکترونیک آرتز، ویدیویی منتشر کرد که در آن اعلام شده بود بروزرسانی جدیدی که قرار است برای بازی Star Wars Battlefront منتشر شود، حاوی یک نقشه جدید در سیاره تتویین خواهد بود. امروز، اسکار کارلن، طراح ارشد نورپردازی بازی، در حساب رسمی خود در توییتر اعلام کرد که این ویدیو شامل اطلاعات غلطی بوده است. از زمان اعلام این خبر، ویدیوی مذکور از روی وب‌سایت برزیل الکترونیک ‌آرتز برداشته شده است.

کارلن، در ادامه توییت خود اعلام کرد که با این همه، بازی بروزرسانی جدیدی دریافت خواهد کرد؛ اما این بروزرسانی هیچ نقشه جدیدی به بازی اضافه نخواهد کرد و در ضمن افزود که بروزرسانی جدید، طرفداران را ناامید نخواهد کرد:

این مسئله که طرفداران بر اساس اطلاعات اشتباه انتظارات خود را بالا می‌برند، در حالیکه ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که آنها را راضی و خوشحال نگه داریم، بسیار ناراحت کننده است.

هنوز هیچ اطلاعات موثقی از محتویات این بروزرسانی در دسترس نیست، اما ویدیو منتشر شده خبر از انتشار لباس‌های جدیدی برای دو شخصیت لوک اسکای‌واکر و پرنسس لیا می‌داد. با توجه به این نکته که کمتر از یک هفته به پایان ماه جاری میلادی باقی است، باید به زودی شاهد انتشار اطلاعات رسمی از محتویات بروزرسانی ماه ژانویه بازی Star Wars Battlefront باشیم.

در ماه دسامبر ۲۰۱۵ (آذر ۱۳۹۴)، بسته الحاقی با نام نبرد جاکو (Battle of Jakku) برای بازی منتشر شده بود که از فیلم جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد (Star Wars; The Force Awakens) الهام گرفته شده بود. این بسته الحاقی که به صورت رایگان برای تمام بازیکنان منتشر شده بود،‌شامل یک نقشه بررروی سیاره جاکو بود.

همچنین پیشتر استودیو دایس اعلام کرده بود که قصد دارد در کنار بسته‌های پولی بازی (که قرار است ۴ عدد باشند و تا به حال از محتویات هیچ‌کدام اطلاعاتی منتشر نشده است)، بروزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی رایگانی برای بازی منتشر کند.

در دیگر اخبار مربوط به دنیای جنگ ستارگان، چندی پیش مطلع شدیم که فیلم Star Wars: Episode VIII با تاخیر در اکران مواجه شده است.

نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده