نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

کلیف بلزینسکی: داستان Gears of War 4 عالی است

کلیف بلزینسکی که وظیفه ساخت نسخه‌های پیشین سری Gears of War را بر‌عهده داشته، اخیرا در مورد داستان آخرین نسخه این سری اظهار نظر کرده است که می‌توانید جزییات دقیق آن را در ادامه مطلب زومجی بخوانید.

پس از این که اپیک گیمز چهار نسخه از سری بازی‌های Gears of War را به صورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس 360 تولید و عرضه کرد، امتیاز این مجموعه را به مایکروسافت واگذار کرد و این کمپانی آمریکایی هم ساخت قسمت چهارم بازی را به استودیو تازه تاسیس کوالیشن سپرد. حال کلیف بلزینسکی که طراحی اصلی نسخه‌های پیشین بازی در اپیک گیمز بود، با انتشار توییتی نظر خود را در مورد داستان این نسخه به شکل زیر اعلام کرده است:

همین چند دقیقه پیش با یکی از دوستانم صحبت کردم که در حال نوشتن داستان بازی Gear of War 4 است. بر اساس اطلاعاتی که وی به من داد شاهد یک داستان عالی در این بازی خواهیم بود.

بلزینسکی همچنین بلافاصله توییتی دیگر هم منتشر و اعلام کرد که کاملا از استودیو کوالیشن برای ساخت نسخه چهارم بازی حمایت می‌کند و مطمئن است که این نسخه هم همانند قسمت‌های پیشین بازی موفق خواهد بود.

بازی Gears of War 4 برای اولین بار در جریان نمایشگاه E3 2015 معرفی شد و داستان آن حول چند شخصیت جدید روایت می‌شود. این بازی پیش از این قرار بود اواخر سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه شود که مایکروسافت تصمیم گرفت آن را کمی زود‌تر و در پاییز ۲۰۱۶ عرضه کند. بدون شک Gears of War 4 یکی از مورد‌انتظار‌ترین بازی‌های انحصاری کنسول ایکس‌باکس وان در سال جاری است و آن طور که از صحبت‌های بلزینسکی هم می‌شود فهمید، حداقل از لحاظ داستانی با یک بازی عالی روبرو خواهیم بود.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده