نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

تاریخ انتشار بازی ترسناک Layers of Fear برای کنسول پلی استیشن 4 مشخص شد

Layers of Fear یک بازی ترسناک است که با الهام از اثر لغو شده Silent Hill و دمو P.T ساخته شده است. حال سازندگان بازی تاریخ انتشار نسخه پلی‌استیشن 4 آن را اعلام کرده‌اند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

سال پیش کونامی تصمیم گرفت تا نسخه جدیدی از سری فوق محبوب و ترسناک سایلنت هیل را بسازد و ساخت این بازی به هیدئو کوجیما واگذار شد که افرادی مثل گیلرمو دل تورو، کارگردان مشهور هالیوودی و جونجی ایتو، خالق مانگا‌های ترسناک ژاپنی، وی را در ساخت این بازی یاری می‌کردند و نورمن ریداس، بازیگر محبوب نقش دریل در سریال «مردگان متحرک» هم شخصیت اصلی بازی بود. از این بازی حتی یک دمو قابل بازی هم با نام P.T عرضه شد که هنوز هم ترس ناشی از آن در ذهن طرفداران باقی مانده است؛ ولی پس از اختلافات کونامی و کوجیما، کمپانی ژاپنی تصمیم گرفت تا ساخت این بازی را کاملا لغو کند.

البته همین دمو قابل بازی P.T توانست منبع الهام بازیسازان دیگری برای ساخت بازی‌های ترسناک باشد که یک نمونه از آن‌ها Allison Road و یکی دیگر هم Layer of Fear است که دومی توسط استودیو بلوبِر ساخته می‌شود. این بازی به جای استفاده از صحنه‌های ترسناک ناگهانی از ترسی روانی استفاده می‌کند که سری سایلنت هیل هم به دلیل استفاده از آن شهرت دارد. حال سازندگان بازی اعلام کرده‌اند که در تاریخ ۱۶ فوریه (۲۷ بهمن) طرفداران بازی‌های ترسناک می‌توانند این اثر را در روی کنسول پلی‌استیشن 4 خود تجربه کنند.

استودیو بلوبِر همچنین پس از اعلام تاریخ انتشار بازی، متنی را در سایت خود منتشر کرده که به شرح زیر است:

یکی از مواردی که ما در ساخت بازی توجه زیادی به آن داشتیم، طراحی‌های هنری بازی بود که به همین دلیل هم شاهد طراحی‌های بسیار زیبایی در بازی هستیم. اکثر طراحان گرافیکی ما دارای مدارک بالای دانشگاهی در رشته خود هستند و با بررسی نقاشی‌های و طراحی‌های هنری ترسناک قدیمی محیط‌ها و تصاویر بازی Layers of Fear را طراحی کرده‌اند.

بازی Layers of Fear برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی هم عرضه خواهد شد که این نسخه‌ها فعلا تاریخ انتشار دقیقی ندارند. البته در حال حاضر یک نسخه دسترسی پیش از موعد بازی در روی استیم به قیمت ۱۳ دلار موجود است.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده