نویسنده: معین کلهری
// دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

شایعه: نسخه جدید اثر Paper Mario برای Wii U منتشر می‎شود

با توجه به شایعات اخیر، به‎نظر می‎رسد که نسخه جدید بازی Paper Mario بزودی برای کنسول نسل هشتمی Wii U منتشر خواهد شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

روز گذشته، امیلی راجرز (منبع داخلی) طی یک ارسال در صفحه شخصی توییترش، با تایید توسعه نسخه جدید بازی Paper Mario برای Wii U، اعجاب طرفداران را برانگیخت:

با اتکا به پنج منبع، نسخه جدید اثر Paper Mario برای Wii U در سال جاری معرفی و توسط اینتِلِجِنت سیستمز، در حال پشت سر گذاشتن مراحل توسعه است. بازی یاد شده، در مرحله تست و رفع مشکلات قرار دارد.

البته این خبر هنوز به صورت رسمی از سوی نینتندو تایید نشده است. Paper Mario یکی از بازی‌های بسیار خوب نینتندو بوده که همواره با استقبال بسیار خوبی از طرف طرفدارها و منتقدها روبرو شده است. استودیوی اینتلجنت سیستمز وظیفه‌ی ساخت نسخه‌های قبلی سری Paper Mario را بر عهده داشته که شاهد انتشار آن‌ها بر روی کنسول‌های نینتندو 64، Wii ،3DS و دیگر کنسول‌های نینتندو نیز بوده‌ایم. 

نسخه‎ای جدیدی از سری «Mario» می‎تواند به کنسول Wii U جان تازه‎ای ببخشد و این در حالی است که کنسول ان‎ایکس نینتندو متعاقباً روانه‎ی بازار خواهد شد. شما چه فکری می‎کنید؟ آیا از این بابت هیجان زده‎اید؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Segmentnext