نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

۵ دقیقه از گیم‌ پلی نسخه پی سی بازی The Division

چندی پیش اخباری منتشر شده بود مبنی بر اینکه نسخه رایانه‌های شخصی بازی مورد انتظار The Division روی پی‌سی با کیفیت بهتری اجرا می‌شود.

دیروز یک ویدیو ۵ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی منتشر شد که این نکته را تایید کرد. با زومجی، تماشای ویدیو و جزئیات خبر همراه باشید.

دیروز یک ویدیو ۵ دقیقه‌ای با کیفیت بالا در سطح اینترنت پخش شد که گیم‌پلی بازی The Division را روی رایانه‌های شخصی نشان می‌داد. به نظر می‌رسد این ویدیو، مربوط‌به بتای بازی است که با بالاترین تنظیمات گرافیکی در حال اجرا است:

این ویدیو در وب‌سایت ردیت منتشر شد و کماکان بحث زیادی بر سر کیفیت واقعی آن وجود دارد. یکی از کاربران قدیمی این وب‌سایت درباره این ویدیو چنین گفت:

در ابتدا با دیدن این ویدیو من تصور کردم که بازی از لحاظ گرافیکی شگفت‌انگیز است. اما پس از مدتی و با دقت کردن روی موارد مختلفی در تصویر مانند آجرها و کیف‌ها، به این نتیجه رسیدم که کیفیت برخی از تکسچرهای بازی، بسیار از هرچه که من تا به حال در بازی‌های ویدیویی دیده‌ام، بالاتر است. حتی بازی‌ای مانند The Witcher 3 نیز چنین تکسچرهای با این کیفیت نداشت (این نکته را لازم است توجه داشته باشید که به نظر من بازی ویچر ۳، بزرگ‌ترین هدیه به بشریت است). همچنین من هیچ‌گونه مشکل آشکاری در تکسچرهای بازی ندیدم.

در ادامه، به نظر من شخصی که در حال بازی کردن است، آنقدر هم که شما می‌گویید، بد بازی نمی‌کند. هرچه که است، من با دیدن این ویدیو بیش‌ازپیش برای خریدن آن ترغیب شدم.

در انتها نیز لازم می‌دانم که این نکته را اعلام کنم که کسانی که به تکسچرهای بازی در این ویدیو ایراد می‌گیرند، باید با دقت بیشتری ویدیو را تماشا کنند. اگر شما بدون دقت این ویدیو را تماشا کنید، ممکن است به نظرتان کمی تار بیاید اما از شما درخواست می‌کنم که با دقت بیشتری ویدیو را تماشا کنید و مواردی از قبیل آتش درون بشکه، برفی که در حال ریزش از آسمان است و تکسچرهای دیوارها و کف زمین را ببینید و سپس آن را با هر بازی دیگری که فکر می‌کنید گرافیک فوق‌العاده‌ای دارد، مقایسه کنید. من مطمئن هستم که شما نیز به این نتیجه می‌رسید که گرافیک بازی فوق‌العاده است.

نظر شما درباره این ویدیو و نظرات این کاربر چیست؟ آیا به نظر شما نیز گرافیک بازی از آن چیزی که فکر می‌کردید بهتر به نظر می‌رسد؟

در راستای دیگر اخبار مربوط‌به بازی The Division، چند روز پیش بود که از نقشه تعاملی و شبیه به گوگل مپ بازی در سایت رسمی The Divisionرونمایی شد. همچنین اخیرا حداقل سیستم و سیستم پیشنهادی بازی برای نسخه پی‌سی بازی نیز توسط یوبی‌سافت اعلام شد. در دیگر اخبار مربوط‌به The Division، مشخص شد که بتای بازی از ویژگی Pre-Load پشتیبانی خواهد کرد و همچنین از باندل ایکس باکس وان بازی نیز رونمایی شد.

بازی Tom Clancy’s The Division در تاریخ ۱۸ اسفند ۹۴ (۸ مارس ۲۰۱۵) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

منبع: Gameranx


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده