نویسنده: wood patch
// سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

تماشا کنید: سریال لایو اکشن چهار قسمتی بازی The Division با نام Agent Origins

روز گذشته، کمپانی یو‌بی‌سافت در آستانه شروع بتای عمومی بازی مورد انتظار Tom Clancys The Division، سریال لایو اکشن و چهار قسمتی آن را در رسانه‌های ویدیویی منتشر کرد تا صبر طرفداران برای تجربه این اثر لبریز شود. با زومجی همراه باشید.

همه چیز با پروژه شبیه‌ساز حملات بیوتروریستی دولت ایالات متحده آمریکا شروع شد؛ توزیع اسکناس‌های آلوده به ویروس‌های کشنده و واگیردار در میان مردم شهر نیویورک با این هدف که سیستم مدیریت بحران کشور برای مواقع مشابه به چالش کشیده شود و دولت با روند عادی‌سازی اوضاع آشنایی پیدا کند. ولی این برنامه تنها شروعی بود بر فاجعه‌ای بزرگ و خطری برای نسل انسان! سیب بزرگ از درون شروع به پوسیده شدن کرد و آشوب، ناامنی، وحشت، خون و سرمایی بی‌پایان تمام شهر را در بر گرفت. کنترل اوضاع از دست دولت‌مردان خارج شد و اکنون زمستان سیاه، سایه سهمگین ابر آخرالزمانی خود را بر سر مردم بی‌گناهی افکنده که نقش‌شان همواره قربانی شدن و غرق شدن در منجلاب بی‌‌رحم ایده‌های عجیب و غریب بشریت است. اما امید هنوز نمرده است و در این آشفته‌بازار تاریک، شما باید در نقش یک گروه ویژه و آموزش‌دیده قرار گرفته و با شکارچیان موقعیت و یاغی‌ها مقابله کنید تا شاید شرایط اندکی سر و سامان یابند.

کمپانی یوبی‌سافت در راستای معرفی بهتر ماموران این گروه ویژه، دست به همکاری با شبکه‌‌های معروف و برجسته یوتیوب زده است تا با یک سریال لایو اکشن در چهار قسمت، نگاهی کوتاه به چهار اپراتور اصلی بازی داشته باشیم. این سریال کوتاه که با نام Agent Origins یا همان «ریشه‌های ماموران» شناخته می‌شود، در چهار قسمت جداگانه به معرفی مختصر چهار ماموری می‌پردازد که آن‌ها را بارها و بارها در تریلرهای گیم‌پلی The Division دیده‌ایم. Agent Origins که در حال حاضر بر روی سرویس‌های ویدیویی آمازون پرایم و یوتیوب موجود است، در مجموع ۳۱ دقیقه زمان دارد و شما می‌توانید در ادامه، به ترتیب آن‌ها را مشاهده کنید.

 

در این قسمت با شخصیت مونث بازی، میا، آشنا می‌شوید. علاوه‌بر آن، در ابتدای قسمت اول شرحی از وقایع گذشته توسط یکی از کاراکترهای ثانویه سریال ایراد می‌شود و در ادامه خواهید دید که برآورده‌سازی غرایز اولیه بقا و تلاش برای رفع گرسنگی، انسان‌هار را به جان هم می‌اندازد:

| دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

هنگامی که به اصول انسانیت تجاوز می‌شود، ترحم و شفقت دیگر رنگی نخواهند داشت و کسانی که نتوانند خود را سازمان‌دهی کنند، بدون شک قربانی دست‌های خشن آخرالزمان خواهند شد. در این قسمت علاوه‌بر معرفی شخصیت دِرِل، سازندگان گروه‌های یاغی را نیز به خوبی نمایش می‌دهند و خواهید دید که ترس از مرگ، چگونه انسان‌ها را در کشتن یک‌دیگر بی‌باک می‌کند:

| دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

سرنوشت هر چقدر هم که بی‌رحم باشد، اما باز کسانی هستند که نوع‌دوستی و انسانیت را از یاد نبرده‌اند. در این قسمت از سریال با اِورین، شخصیت سوم بازی آشنا می‌شوید و مشاهده خواهید کرد که درماندگی و بیماری، نبود امکانات و ترس از مرگ، انسان‌ها را به انجام کارهایی برخلاف میل درونی‌شان سوق می‌دهند:

| دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

در قسمت آخر این سریال لایو اکشن مهیج، با شخصیتی آشنا می‌شویم که در تریلرهای منتشر شده از بازی، به‌گونه‌ای نقش فرمانده گروه را ایفا کرده است. وی که با اسم مستعار مَک خطاب می‌شود، برای انجام وظیفه و حفظ بشریت خانواده خود را رها کرده و به عملیات پیوسته است. این گروه در اصل زیرمجموعه سازمان بزرگ‌تری است و هنگامی که اغتشاش و هرج و مرج همه جا را فرا می‌گیرد، فراخوانده می‌شود تا از آخرین دریچه‌های امید محافظت کند. در قسمت فرار، بر روی همکاری گروهی و تاکتیک‌های موثر تاکید فراوانی می‌شود، همچنین فناوری‌ها و ابزارآلات پیشرفته‌ای که در طول بازی در اختیار خواهید داشت، در مواقع حساس و خطرناک می‌توانند به شما یاری برسانند و در به‌کارگیری آن‌ها، باید هوشمندانه عمل کنید:

| دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

 

بتای عمومی The Division طی چند روز آینده، ابتدا برای ایکس‌باکس وان سپس برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی فعال خواهد شد. گرافیک بازی نیز در مقایسه با نمایش‌های اولیه‌اش در E3 2013 دچار افت محسوسی شده، اما هنوز در سطح قابل قبولی است و دست‌کم، نسخه پی‌سی آن جلوه‌های بصری زیبایی را به نمایش می‌گذارد.

Tom Clancy’s The Division در تاریخ ۱۸ اسفند ۹۴ (۸ مارس ۲۰۱۵) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره این سریال کوتاه چیست؟ آیا با دیدن این ویدیو‌ها هایپ شما هم برای تجربه بازی بالا رفته است؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذراید.

منبع ویدیوها: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده