نویسنده: مرتضی تقوی
// سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

تقویت احتمال عرضه کنسول ان ایکس تا سال آینده بر اساس نظرسنجی خرده فروشی گیم استاپ

جدید‌ترین نظرسنجی خرده‌فروشی مشهور گیم‌استاپ و سوال مطرح شده در آن، احتمال عرضه‌ی کنسول مرموز شرکت نینتندو را تا حداکثر یک سال آینده تقویت می‌کند. پیش از این هم فروشگاه‌ها تاریخ عرضه‌ی محصولات مختلف را پیش از اعلام رسمی لو داده بودند. با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.

جدیدترین نظرسنجی خرده‌فروشی گیم‌استاپ از مشتریانش به شایعات عرضه‌ی کنسول جدید نینتندو تا حداکثر ۱۲ ماه آینده دامن زده است. با توجه به زمان نظرسنجی این بازه را می‌توان حداکثر تا ژانویه‌ی ۲۰۱۷ در نظر گرفت.

بر اساس گزارش سایت GoNintendo، خرده‌فروشی گیم‌استاپ در جدید‌ترین نظرسنجی خود که در قالب یک پرسشنامه بین مشتریان توزیع کرده این سوال را پرسیده است: «احتمالا کدامیک از دستگاه‌های زیر را تا ۱۲ ماه آینده خریداری می‌کنید؟» . گزینه‌هایی هم که برای انتخاب قرار داده شده بودند از این قرار بود: کنسول نینتندو ان‌ایکس، هدست های واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی وایو، پلی‌استیشن وی‌آر، آکیولس ریفت و سامسونگ گیِر وی‌آر.Nintendo-NX

می‌دانیم که تاریخ عرضه‌ی بسیاری از هدست‌های واقعیت مجازی در سال جاری میلادی قرار دارد، اما قرار گرفتن نام کنسول مرموز نینتندو در کنار گزینه‌های این سوال جالب توجه است. شرکت ژاپنی نینتندو اعلام کرده است که از کنسول جدیدش در سال ۲۰۱۶ رسما رونمایی خواهد کرد، اما هیچ اشاره‌ای به تاریخ عرضه‌ی آن نکرده بود.

اخیرا موسسه مالی و سرمایه‌گذاری مک‌کواری در ژاپن پیش بینی کرده بود که نینتندو کنسول ان‌ایکس را در قالب دو واحد جداگانه عرضه خواهد کرد؛ واحد قابل حمل این کنسول در ماه نوامبر ۲۰۱۶ (آبان تا آذر ۱۳۹۵) و کنسول همراه در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهند شد. همچنین از شایعات دیگری که پیرامون این کنسول مطرح شده بود این بود که نینتندو ان‌ایکس با گوشی‌های هوشمند، رایانه‌های شخصی و کنسول‌های رقیب کار خواهد کرد. با توجه به اینکه کنسول‌های Wii U و 3DS اکنون چندین سال است که در بازار حضور دارند و سخت‌افزار در دسترس گیمر‌ها باید با توجه به نیاز‌های جدید تغییر کند، بعید هم نیست که نینتندو دستی بجنباند و کنسول خود را هرچه سریعتر روانه‌ی بازار کند.

البته کار گیم‌استاپ فقط یک نظر سنجی بوده است و نینتندو هرزمانی که بخواهد می‌تواند دوباره نظر خود را عوض کند، اما این اشاره به تاریخ عرضه‌ی محصولات مختلف توسط فروشگاه‌ها و درست از آب درآمدن آنها هم سابقه‌ای طولانی دارد و نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت.

منبع: AttackOfTheFanBoy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده