نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

سازنده بازی Alan Wake برای ساخت یک اثر بزرگ نیرو استخدام می‌کند

استودیو رِمِدی اینترتینمت که ساخت بازی‌های بزرگی مثل Alan Wake و Max Payne را در کارنامه دارد، قصد دارد برای ساخت یک بازی بزرگ (AAA) نیروی جدید استخدام کند. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

استودیو رِمدی پس از تاسیس در سال ۱۹۹۵ تعدادی از خاطره‌انگیز‌ترین بازی‌های ویدیویی را ساخته است که از میان آن‌ها سری Max Payne و Alan Wake در ذهن طرفداران باقی مانده و امسال هم شاهد عرضه Quantum Break، بازی انحصاری کنسول ایکس‌باکس وان، از این استودیو خواهیم بود که در تاریخ ۵ آپریل ۲۰۱۶ (۱۷ فروردین ۹۵) منتشر می‌شود. حال این استودیو برای ساخت یک بازی جدید آگهی استخدامی منتشر کرده که بر اساس آن قصد دارد برنامه‌نویس هوش مصنوعی، برنامه‌نویس بازی‌های ویدیویی، تهیه‌کننده، طراح هنری و یک مدیر بازاریابی استخدام کند.

یکی از بازی‌هایی که در سال‌های اخیر طرفدارن منتظر معرفی آن از جانب رمدی هستند، نسخه دوم Alan Wake است که تا به امروز چندین و چند بار اخبار ضد و نقیضی در مورد آن از جانب این استودیو منتشر شده که در آخرین مورد آن‌ها اعلام کردند که فعلا آمادگی معرفی و تایید رسمی این بازی را ندارند؛ ولی شاید استخدام نیرو جدید این آمادگی مورد‌نظر را تامین کند و در نتیجه شاهد ساخته شدن دنباله بازی بسیار محبوب Alan Wake باشیم. یک احتمال دیگر هم وجود دارد و آن این‌که این استودیو قصد دارد پس از Quantum Break یک IP کاملا جدید دیگر نیز معرفی کند.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا این خبر می‌تواند به منزله ساخته شدن Alan Wake 2 باشد؟

منبع: Eteknix


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده