نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

تریلر رسمی معرفی بازی لاک پشت های نینجا پلتینیوم گیمز

مدتی است که شایعاتی مطرح شده که پلتینیوم گیمز در حال ساخت یک بازی براساس شخصیت‌های محبوب لاک‌پشت‌های نینجا است، امروز این شرکت به همراه اکتیویژن، ناشر بازی، به‌صورت رسمی تریلر بازی Teenage Mutant Ninja Turtles را منتشر کردند. با زومجی و تماشای تریلر معرفی بازی همراه باشید.

چندی پیش بود که عکسی در سطح اینترنت پخش شد که خبر از ساخته شدن یک بازی با محوریت لاک‌پشت‌های نینجا توسط استودیو پلتینیوم گیمز می‌داد. امروز،‌ کانال رسمی اکتیویژن در یوتیوب، تریلر معرفی بازی را منتشر کرد. نام این بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan خواهد بود و تابستان سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 3، ایکس باکس وان، ایکس باکس 360 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

کارگردان بازی، ایرو شیراهاما خواهد بود که پیش از این وظیفه کارگردانی بازی The Legend of Korra و Mega Man X8 را بر عهده داشته است. وی درباره گیم‌پلی بازی چنین گفته است:

ما موارد بسیار بیشتری به غیر از مبارزه در این بازی قرار داده‌ایم. شما می‌توانید از دیوارها بالا بروید، ازطریق سیم‌ها بین ساختمان‌های مختلف حرکت کنید و آزادی عمل بسیار زیادی در حرکات خود داشته باشید. با این بازی بازیکنان این احساس را می‌کنند که خودشان لاک‌پشت‌های نینجا هستند و در سطح شهر نیویورک،‌ به مبارزه با جرایم می‌پردازند.

در انتها شما را به تماشای تریلر رسمی منتشر شده از بازی دعوت می‌کنیم:

نظر شما درباره این تریلر چیست؟‌ آیا شما هم بی‌صبرانه در انتظار تجربه آن هستید؟

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده