نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

جزییات ماد نسخه‌های کنسولی بازی Fallout 4 به زودی منتشر خواهد شد

یکی از ویژگی‌های نسخه پی‌سی بازی Fallout 4 پشتیانی از ماد‌ها است که نسخه‌های کنسولی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 فعلا از این قابلیت  بهره نمی‌برند. ولی بتسدا قصد دارد به‌زودی جزییاتی از پشتیبانی ماد در نسخه‌های کنسولی هم ارائه دهد. با زومجی همراه باشید.

پیش از عرضه بازی Fallout 4، کمپانی بتسدا اعلام کرده بود که نسخه‌های کنسولی این بازی هم قابلیت پشتیبانی از ماد‌ها را خواهند داشت. در حالی که ماد‌های بسیار زیادی برای نسخه پی‌سی بازی عرضه شده‌اند، ولی با گذشت چند ماه از انتشار بازی هنوز هم خبری در مورد این قابلیت منتشر نشده و  دارندگان نسخه‌های کنسولی فعلا از ویژگی بی‌بهره هستند. همین مساله باعث شده یکی از طرفداران بازی در این مورد از بستدا سوال کند که این کمپانی پاسخ زیر را در توییتر رسمی خود منتشر کرده:

به‌زودی اطلاعات جدیدی در مورد ماد نسخه‌های کنسولی بازی فال‌اوت ۴ منتشر خواهیم کرد.

توضیحات فعلی بتسدا فقط در همین حد است و مشخص نیست که این اطلاعات دقیقا چه زمانی منتشر خواهند شد. البته سال گذشته پیت هاینس، مدیر بازاریابی بتسدا در مورد پشتیبانی نسخه‌های کنسولی از ماد گفته بود:

ما قصد داریم ماد‌ها را به گونه‌ای برای نسخه‌های کنسولی عرضه کنیم که استفاده از آن‌ها راحت باشد. هدف ما این نیست که کاربر مجبور باشد ماد‌ها را با استفاده از پی‌سی وارد نسخه‌های کنسولی کند، بلکه این کار باید به سادگی وارد شدن به یک منو و دانلود محتویات دلخواه باشد.

همچنین در آن زمان هانیس اعلام کرده بود که ماد‌ها ابتدا برای کنسول ایکس‌باکس وان و سپس برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهند شد که دلیل آن به شرح زیر است:

مایکروسافت به عنوان یک کمپانی، هم در زمینه رایانه‌های شخصی و هم در زمینه کنسول‌ها فعالیت خیلی خوبی داشته و شناخته شده است. آن‌ها ایده‌های بسیار خوبی برای عملی کردن پشتیبانی از ماد در کنسول‌ها دارند و به همین دلیل هم کنسول ایکس‌باکس وان پیش از پلی‌استیشن 4 از این قابلیت استفاده خواهد کرد.

بتسدا البته پیش‌تر اعلام کرده بود که قصد ندارد ابزار ماد‌سازی را برای نسخه‌های کنسولی عرضه کند و دارندگان این نسخه‌ها فقط باید از ماد‌های ساخته شده توسط کاربران پی‌سی استفاده کنند.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده