نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

تایید بسته الحاقی Death Star برای بازی Star Wars Battlefront

الکترونیک آرتز، ناشر بازی Star Wars Battlefront، امروز محتویات Season Pass بازی و تاریخ تقریبی انتشار آن‌ها را اعلام کرد. همچنین این کمپانی، اطلاعاتی از بروزرسا‌نی‌های رایگان بازی در اختیار طرفداران قرار داد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

الکترونیک آرتز، ناشر بازی شوتر آنلاین Star Wars Battlefront، امروز از محتویات سیزن پس ۵۰ دلاری بازی رونمایی کرد و تاریخ تقریبی عرضه آن‌ها را نیز در اختیار طرفداران قرار گذاشت. ۴ بسته الحاقی پولی بازی، از مارس ۲۰۱۵ ( اسفند ۹۴ / فروردین ۹۵ ) تا اوایل سال ۲۰۱۷ برای بازی منتشر خواهند شد.

نکته جالب در مورد این بسته‌های الحاقی، وجود مکان‌های معروف و محبوب مجموعه جنگ ستارگان است. از این مکان‌ها می‌توان به شهر ابری در بی‌اسپین، خانه جابا د هات برروی سیاره تتویین و دث استار اشاره کرد. در ادامه این خبر، الکترونیک آرتز اعلام کرد که از ماه ژانویه تا مارس ۲۰۱۶ (بهمن ۹۴ تا اسفند ۹۴) بروزرسانی‌های رایگانی نیز برای بازی منتشر خواهد کرد. در زیر می‌توانید جزئیات این بسته‌های الحاقی پولی را مشاهده کنید:

  • Outer Rim (اسفند ۹۴ / فروردین ۹۵): درون کارخانه‌های سیاره سالاست مبارزه کنید و در خانه معروف جابا د هات با دشمنان بجنگید.
  • Bespin (تابستان ۲۰۱۶): در این نقشه پر از اکشن در شهر ابری، بکشید یا کشته شوید.
  • Death Star (پاییز ۲۰۱۶): اشتباه نکنید! آن ماه نیست بلکه یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین مکان‌های مجموعه استار وارز، یعنی دث استار است. این مکان برای اولین بار در بازی Battlefront قرار می‌گیرد.
  • بسته الحاقی چهارم (اوایل سال ۲۰۱۷): نام و جزئیات بیشتر این بسته الحاقی در آینده در اختیار طرفداران قرار خواهد گرفت.

در راستای دیگر اخبار مربوط به بازی Battlefront، چندی پیش شایعه‌ای مطرح شد که بروزرسانی رایگان ماه ژانویه بازی، حاوی یک نقشه رایگان است که این شایعه به سرعت توسط الکترونیک آرتز تکذیب شد. این بازی از زمان انتشارش در ماه آبان تا به حال، دو نقشه و یک حالت جدید به نام نبرد جاکو به صورت رایگان دریافت کرده است.

نظر شما درباره محتویات Season Pass بازی چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده