نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

خالق بازی Doom در حال ساخت یک بازی تیراندازی جدید است

جان رومرو، خالق بازی‌های شوتر اول‌شخص موفق و خاطره‌انگیزی مثل Doom و Quake، در حال ساخت یک بازی تیراندازی جدید است و اخیرا توضیحات جدیدی در مورد آن ارائه کرده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

اولین بار در سال ۲۰۱۴ بود که جان رومرو اعلام کرد قصد دارد دوباره یک بازی شوتر بسازد؛ ولی از آن تاریخ تا به‌امروز خبر جدیدی در این مورد منتشر نشده و مشخص نبود که آیا این بازی هنوز هم ساخته می‌شود یا خیر. ولی اخیرا رومرو در جریان یک رویداد مرتبط با بازی در شهر زوریخ سوییس، اعلام کرده که این اثر در حال ساخت است و بازی خواهد بود که تا به‌حال نمونه آن را ندیده‌ایم.

رومرو در توضیحاتی تکمیلی‌تر در مصاحبه با سایت دِوِلوپ گفت:

من قصد ندارم خیلی در مورد این بازی صحبت کنم؛ چرا که این بازی یک اثر کاملا منحصر‌به‌فرد و خاص خواهد بود که هرگز بازی همانند آن ساخته نشده است. من فکر می‌کنم که این بازی ارزش تمام وقتی را خواهد داشت که برای آن صرف می‌کنم. من تمایل دارم به جای ساخت بازی‌های معمولی که پشت سر هم عرضه می‌شوند، یک اثر منحصر به فرد بسازم که برای گیمر‌ها هم تازگی داشته باشد. به‌علاوه بازی جدید من یک داستان جذاب خواهد داشت.

جان رومرو با همراهی برندو رومرو استودیو مستقل لوپ دراپ را تاسیس کرده‌اند که هدف اصلی آن ساخت بازی‌های موبایل iOS و اندروید است و چندی پیش هم نسخه‌ای جدید از بازی کلاسیک Dangerous Dave را برای iOS منتشر کرده بود.. حال باید منتظر ماند و دید که بازی جدید این بازیساز مشهور چه زمانی معرفی خواهد شد و پلتفرم‌های مقصد آن چه دستگاه‌هایی خواهند بود.

منبع: PCGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده