نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۵

بروزرسانی جدید Clash of Clans خزانه و یک حالت چالش روزانه را به بازی اضافه کرد

کمپانی سوپرسِل چندی است که در عرضه بروزرسانی‌های بازی Clash of Clans بسیار فعال بوده و پس از عرضه آپدیت Town Hall 11 اخیرا هم یک بروزرسانی دیگر منتشر کرده است که بهبود‌هایی برای بازی به‌همراه دارد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

همین چند وقت پیش بود که کمپانی سوپرسِل بروزرسانی عظیم تاون‌هال ۱۱ را برای بازی Clash of Clans عرضه کرد که بزرگ‌ترین آپدیت بازی تا‌ به‌ امروز محسوب می‌شود. البته این آپدیت اعتراض برخی طرفداران را نیز در پی داشت که عمده دلیل آن سخت‌تر شدن پیدا کردن نقشه‌های مملو از لوت بود. حال سازندگان بازی تصمیم گرفتند تا با عرضه یک آپدیت دیگر، بخشی از این مشکلات را با اضافه کردن ویژگی‌های جدید حل کنند.

اولین ویژگی که این بروزرسانی به بازی اضافه می‌کند، یک حالت نبرد روزانه جدید با نام Star Bonus است. در قالب این حالت گیمر‌ها می‌توانند روزانه با کسب ۵ ستاره در نبرد‌های چند‌نفره مقداری لوت جایزه به دست بیاورند که میزان آن بر اساس لیگ گیمر متفاوت خواهد بود. این چالش هر روز یک بار قابل استفاده است و تا حدودی می‌تواند کمبود نقشه‌های اشاره شده را جبران کند.

خزانه (Treasury) مورد بعدی است که به بازی اضافه شده است. این ویژگی باعث خواهد شد تا لوتی که از طریق شرکت در کلن وار یا از طریق چالش Star Bonus به‌دست می‌آورید در داخل قسمتی به نام خزانه در قلعه کلن شما ذخیره شوند و این منابع به شکلی خواهند بود که پس از حمله دشمن، فقط مقدار خیلی ناچیزی از آن‌ها دزدیده می‌شود و در نتیجه می‌توانید آن‌ها را برای روز مبادا ذخیره کنید. ظرفیت خزانه با سطح تاون‌هال و همچنین سطح کلن گیمر ارتباط دارد.

مورد بعدی که این بروزرسانی به بازی اضافه می‌کند، Loot Cart نام دارد. پس از هر حمله‌ای که به دهکده شما می‌شود، بخشی از منابع از دست رفته در قالب یک ارابه ظاهر می‌شوند که می‌توانید آن‌ها را جمع‌آوری کنید. البته این ارابه فقط تا حد محدودی (۲۰ درصد از منابع غارت‌شده) می‌تواند منابع را برگرداند که میزان آن با سطح دفاعی گیمر ارتباط دارد. همچنین اگر مخازن شما پر باشد نمی‌توانید از Loot Cart استفاده کنید و در صورتی که پیش از جمع‌آوری لوت کارت مربوط به یک حمله، حمله دیگری به دهکده شما صورت بگیرد، لوت کارت آپدیت شده و ۲۰ درصد منابع بیش‌تری را حفظ خواهد کرد.

در کنار این ویژگی‌های جدید، بروزرسانی اخیر بازی Clash of Clans باعث می‌شود تا بازی متعادل‌تر از قبل باشد. بر این اساس واحد دفاعی Eagle Artillery از این پس سه برابر آسیب بیش‌تری به Golem‌ها و Golemite‌های به‌وجود آمده از آن‌ها وارد خواهد کرد و ضد‌هوایی دوم در تاون‌هال ۶ و ضد‌هوایی سوم هم در تاون‌هال ۷ ظاهر می‌شود و همچنین برخی باگ‌های بازی مثل گیر‌کردن سرباز‌ها میان دیوار‌ها هم رفع می‌شود.

نظر شما در مورد این تغییرات چیست؟ آیا شما هم پس از بروزرسانی تاون‌هال ۱۱ با مشکل روبرو شدید؟

منبع: TouchArcade


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده