نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

هنرپیشه فیلم پدرخوانده در سن ۹۴ سالگی درگذشت

ایب ویگودا، هنرپیشه معروف سریال بارنی میلر و مجموعه فیلم‌های پدرخوانده، در سن ۹۴ سالگی دار فانی را وداع گفت. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بنا به گزارش وب‌سایت ای‌بی‌سی، امروز کارول ویگودا فاکس، دختر هنرپیشه معروف هالیوود و بازیگر مجموعه فیلم‌های پدرخوانده یعنی ایب ویگودا، اعلام کرد که پدرش در سن ۹۴ سالگی درگذشت.

ویگودا ۶۰ سال در صنعت سینما و تلویزیون فعالیت داشت. وی در فیلم پدرخوانده که در سال ۱۹۷۲ اکران شد، نقش سالواتوره «سل» تسیو را ایفا کرد. وی همچنین در قسمت دوم فیلم که در سال ۱۹۷۴ اکران شد نیز باز هم در نقش تسیو ظاهر شد و در همان سال نیز در سریال کمدی بارنی میلر، نقش کارآگاه فیل فیش را ایفا کرد. بسیاری از منتقدین و طرفداران دلیل اصلی موفقیت سریال را ویگودا می‌دانستند. محبوبیت بسیار زیاد این شخصیت باعث شد که یک سریال فرعی بر اساس شخصیت کارآگاه فیش به نام «فیش» ساخته شود. وی همچنین در بازی پدرخوانده نیز به صداپیشگی پرداخته بود.

در حدود ۳۰ سال پیش شایعه‌ای مطرح شد مبنی بر اینکه ویگودا فوت کرده است. شایعه زنده یا مرده بودن ویگودا، تا سال‌ها ادامه داشت و حتی چند سال پیش نیز یک وب‌سایت با عنوان «آیا ایب ویگودا مرده است؟» راه‌اندازی شد که به تمام این شایعات پایان داد اما متاسفانه هنگامی که خبر مرگ او به صورت رسمی اعلام شد، این وب‌سایت نیز بروزرسانی شد و خبر مرگ او را تایید کرد.

ما نیز از طرف خانواده زومجی به بازماندگان ویگودا تسلیت می‌گوییم.

روحش شاد.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده