نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

صحبت های کارگردان بازی Far Cry Primal درباره آنتاگونیست بازی

یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های مجموعه بازی‌های Far Cry، آنتاگونیست‌های به یادماندنی بوده است که واس در Far Cry 3 معروف‌ترین آن‌ها است. حال کارگردان Far Cry Primal، جدیدترین بازی این مجموعه، درباره آنتاگونیست قسمت جدید صحبت‌هایی کرده است. با زومجی همراه باشید.

مجموعه بازی‌های Far Cry، همیشه به علت داشتن آنتاگونیست‌های به یاد ماندنی معروف بوده است و شاید بتوان واس در Far Cry 3 را یکی از دیوانه‌ترین و به یادماندنی‌ترین شخصیت‌های منفی تاریخ بازی‌های ویدیویی دانست اما به نظر می‌رسد در Far Cry Primal، جدیدترین بازی این مجموعه، این رویه کاملا فرق کرده است. ژان کریستف گویه، کارگردان بازی، امروز اعلام کرد که برخلاف بازی‌های قبلی مجموعه فار کرای که شما با یک آنتاگونیست روبه‌رو بودید، در این بازی شما با شخصیت‌های منفی مختلفی روبه‌رو خواهید شد:

در این قسمت از بازی،‌ همه‌چیز کمی متفاوت است. Far Cry Primal تنها یک شخصیت منفی ندارد زیرا ما می‌خواستیم شخصیت‌های منفی متعدد و گوناگونی داشته باشیم. در طول بازی، شما با دو آنتاگونیست اصلی روبه‌رو هستید. یول، جنگ‌سالار قبیله بسیار بدوی اودام و باتاری، مادر خانواده ایزیلا. شما در بازی با این شخصیت‌ها ملاقات می‌کنید، با آن‌ها تعامل خواهید کرد و اطلاعات مختلفی درباره آن‌ها به‌دست خواهید آورد.

این شخصیت‌ها در طول زمانی‌که شما در سرزمین اوروس هستید، زندگی را بر شما سخت خواهند کرد. علاوه‌بر این دو شخصیت، حیات وحش نیز به هیچ وجه با شما مهربان نیست و شما باید در میان وحشی‌ترین موجودات، برای بقا تلاش کنید.

فار کرای پریمال، شامل جنگل‌های متراکم زیاد و انواع مختلفی از حیوانات است که به حیات وحش بازی عمق می‌بخشند. تمام این موارد فقط به‌دلیل قدرت بالای دو کنسول پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان میسر شده است. همان‌طور که می‌دانید، یوبی‌سافت قصد ندارد بازی را برای دو کنسول پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر کند:

ما قصد داشتیم که تعداد حیوانات موجود در بازی را افزایش دهیم و عکس‌العمل‌های زیادی را از جانب این حیوانات در بازی پیاده‌سازی کنیم. این مسئله خیلی برای ما هیجان‌انگیز است زیرا هوش مصنوعی این موجودات مختلف، در برخی اوقات باهم تداخل پیدا می‌کند و باعث به وجود آمدن لحظات منحصر به‌فردی می‌شود. قدرت کنسول‌های نسل هشتمی، به ما این اجازه را داد که گرافیک بازی را بهبود ببخشیم. از لحاظ تجربه گیم‌پلی، بازی دارای حیات وحش پویایی است که پیش از این در بازی‌های این مجموعه وجود نداشت.

در راستای دیگر اخبار مربوط‌به بازی، چندی پیش مشخص شد که نسخه رایانه‌های شخصی بازی از قفل Denuvo استفاده خواهد کرد. پیش‌تر نیز یوبی‌سافت به علاقه‌مندان این بازی پیشنهاد جذابی داده بود که در صورت برنده شدن در آن می‌توانند یک شب را در غاری در کشور فرانسه زندگی کنند. همچنین اگر شما قصد تهیه بازی روی رایانه‌های شخصی را دارید، می‌توانید مشخصات سیستم موردنیاز و سیستم پیشنهادی اجرای بازی را ازطریق رومجی ببینید.

بازی Far Cry: Primal در تاریخ ۴ اسفند برای ایکس باکس وان،‌ پلی استیشن 4 و در تاریخ ۱۱ اسفند هم برای رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد.

منبع:‌ Segment Next


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده