نویسنده: معین کلهری
// جمعه, ۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

باندل‌های Dark Souls III کنسول پلی‌استیشن 4 برای عرضه در ژاپن معرفی شدند

کمپانی سونی از دو باندل دیگر برای کنسول پلی‎استیشن 4 رونمایی کرد که بر اساس بازی Dark Souls III طرح‎ریزی شده‎اند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

در حالی که بازی Dark Souls III آخرین مراحل ساخت خودش را سپری می‎کند، کمپانی سونی از دو باندل ویژه برای بازی مذکور رونمایی کرده است که در تاریخ ۲۴ مارس (۵ فروردین ۹۵) عرضه می‌شوند. باندل‎های یاد شده، با دو طرح و نام‎های «شوالیه خاکستری» و «شوالیه الایت» در دسترس قرار می‎گیرند؛ همچنین به کسانی که برای خرید این مجموعه اقدام کنند، یک پوسته‎ی رایگان هم تعلق خواهد گرفت. در ادامه می‌توانید تصاویر این باندل‌ها را مشاهده کنید:

 

Dark Souls III Dark Souls III

Dark Souls IIIDark Souls III

چندی پیش در زومجی خواندید که احتمالا این اثر آخرین بازی از این مجموعه خواهد بود. استفاده از سیستم نورپردازی بازی Bloodborne در Dark Souls 3 نیز سبب زیبایی هر‎چه تمام‎تر آن می‎شود و با استناد به صحبت‎های هیدتاکا میازاکی، این اثرسریع‌تر، عجیب‌تر و بسیار زیباتر از نسخه‎های پیشین خود خواهد بود.  البته اگر قصد تهیه نسخه رایانه‌های شخصی بازی را دارید، می‎توانید مشخصات سیستم مورد نیاز این بازی را از زومجی مشاهده کنید.

بازی Dark Souls III توسط استودیو فرام سافت‌ویر ساخته می‌شود و در تاریخ ۲۴ فروردین سال ۱۳۹۵ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر خواهد شد.

شما چه فکری می‎کنید؟ آیا برای احضار ارواح تاریکی آماده‎اید؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Gematsu