نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

بازی‌های موبایل Clash of Clans و Game of War و سودی بیش‌تر از مجموع ۱۰ بازی کنسولی

به نظر می‌رسد که با رشد روز‌افزون محبوبیت بازی‌های موبایل، این آثار در حال پیشی گرفتن از بازی‌های کنسولی، حداقل در زمینه فروش هستند و گزارشی که می‌توانید در ادامه مطلب زومجی آن را بخوانید، گواهی بر تایید این مطلب است. با ما همراه باشید.

با نزدیک شدن به روز‌های پایانی اولین ماه از سال ۲۰۱۶ میلادی، شاهد ارائه گزارش فروش‌های مختلفی هستیم که برخی از آن‌ها هم مرتبط با صنعت بازی‌های ویدیویی هستند. در همین راستا کمپانی سوپردیتا اخیرا گزارشی از بیش‌ترین سود حاصل از فروش دیجیتالی بازی‌ها منتشر کرده است که بر اساس آن سود حاصل از بازی‌های موبایل Clash of Clans و Game of War، از مجموع سود حاصل از ۱۰ بازی پرفروش کنسولی بیشتر است! در ادامه می‌توانید جدولی از میزان دقیق سود حاصل از فروش دیجیتالی بازی‌ها را مشاهده کنید که مهر تاییدی بر این ادعا است:

Digital Sales of Games 2015

همان‌طور که در جدول‌ها هم مشاهده می‌کنید، بازی League of Legends از کمپانی رایوت گیمز بیشترین سود از فروش دیجیتالی را در بین بازی‌های سه پلتفرم پی‌سی، کنسول‌های خانگی و موبایل عاید سازندگانش کرده است و پس از آن هم بازی رایگان Clash of Clans قرار می‌گیرد که به لطف خرید‌های درون برنامه‌ای توانسته در رتبه دوم از لحاظ سود‌دِهی قرار بگیرد. این آمار نشان می‌دهد که فاصله بازی‌های موبایل و بازی‌های کنسولی و پی‌سی روز به روز کم‌تر می‌شود و به همین دلیل هم شاهد هستیم که افراد زیادی قصد دارد تا وارد این شاخه از بازیسازی شوند.

نظرات خود را در مورد این آمار با زومجی در میان بگذارید.

منبع: TouchArcade


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده