نویسنده: معین کلهری
// یکشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

اضافه شدن محتویات مرتبط با دِدماوس با بروزرسانی جدید Rocket League

به نظر می‎رسد که استودیوی سایانیکس قصد دارد تا با پی‎ریزی دومین فصل رقابتی و بستن پرونده نخست آن همراه با آیتم‎های مهیج، تاپر‎ها و آنتن‎هایی با محوریت «ددماوس۵»،  ماه فوریه را برای دوست‎داران بازی Rocket League اعجاب انگیز آغاز کند!  با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

روز گذشته، استودیوی سایانیکس در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که یک آنتن و تاپر با پوسته  و ظاهر «دِدماوس ۵» در بروزرسانی ماه فوریه به بازی Rocket League اضافه می‎شود. ددماوس که از قضا در مراسم بهترین بازی سال نیز یک اجرای زیبا داشت، تهیه کننده موسیقی و موسیقی دان کانادایی است که در سبک الکتروهاوس فعالیت می‌کند. شما در ادامه می‎توانید تصویری از آیتم‎های یاد شده را مشاهده کنید:

Rocket League

در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، چندی پیش شمار بازیکنان Rocket League به ۹ میلیون نفر رسید و مرز ۸ میلیون نفر را رد کرد؛ همچنین این اثر در لیست فروش سالیانه استیم در سال گذشته نیز توانست رتبه پنجم را به خود اختصاص دهد و به فروشی حدود ۲ میلیون نسخه دست پیدا کند.

بازی Rocket League در تاریخ ۷ جولای (۱۶ تیر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی‌ عرضه شد. این بازی همچنین در جوایز بهترین بازی‌های سال زومجی نیز توانست بهترین بازی مستقل سال لقب بگیرد.

شما چه فکری می‎کنید؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده