نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۵

بازیگر فیلم وارکرفت: بازی World of Warcraft زندگی من را نجات داد

بدون شک یکی از مورد‌انتظار‌ترین فیلم‌های سینمایی برای گیمر‌ها، فیلم «وارکرفت» است. حال یکی از بازیگران این فیلم که از قضا طرفدار پر و پا قرص بازی World of Warcraft هم است، اعلام کرده که این بازی زندگی‌اش را نجات داده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

روبرت کازینسکی، یکی از بازیگران فیلم «وارکرفت» است که اخیرا در برنامه‌ای تلویزیونی از علاقه شدید خود به بازی‌های این سری پرده برداشته است. وی چندی پیش برنامه «ایست اِندرس» را در شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی اجرا می‌کرد و اعلام کرده پس از آن که در این برنامه به شهرت رسید، کم‌کم دچار نوعی مشکل روانی شد که باعث می‌شد از مردم فاصله بگیرد و انزوا را ترجیح دهد. در این زمان کازینکسی به سراغ بازی World of Warcraft می‌رود و روزانه ۱۸ ساعت صرف تجربه این اثر بلیزارد می‌کند. همین مسئله هم باعث می‌شود تا در مدت زمان کمی به دلیل ثابت نشستن نزدیک به ۲۲ کیلو وزن اضافه کند. تجربه‌ای که البته کازینسکی آن را یک اتفاق مثبت و ناجی زندگی‌اش می‌داند:

بازی دنیای وارکرفت خیلی سریع توانست به بخش مهمی از زندگی من تبدیل شود. این بازی به مرور زمان جوایزی به من اهدا می‌کرد و مهم‌تر از آن با استفاده از بازی می‌توانستم با افرادی ارتباط برقرار کنم که من را نمی‌شناختند و می‌توانست بدون توجه به شهرتم من را قضاوت کنند. به همین دلیل هم توانستم روابطی کاملا «خالصانه» شکل دهم و دوستان جدیدی برای خودم پیدا کنم.

همچنین بازی توانست به خوبی مجددا حس اعتماد به نفس من را بازیابی کند و در نتیجه در دنیای واقعی هم روابط اجتماعی بهتری داشتم. این بازی به معنای واقعی زندگی من را نجات داد.

ption id="attachment_100187" align="aligncenter" width="863"]روبرت کازینسکی روبرت کازینسکی نقش اورگریم را در فیلم وارکرفت بازی خواهد کرد که یک ارک است

این بازیگر در حال حاضر در لس آنجلس به همراه نامزدش زندگی می‌کند و با فعالیت در برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها زندگی خوبی دارد؛ با این‌حال وی دورانی را که World of Warcraft بازی می‌کرد بهترین بازه زندگی خود معرفی می‌کند:

در آن دوران واقعا چاق شده بودم و کسی هم از من انتظار کاری را نداشت و می‌توانستم ساعت‌ها با خیال راحت بازی محبوبم را انجام دهم. این دوره بهترین بخش از زندگی من بود.

کازینسکی نقش اورگریم را در فیلم وارکرفت بازی می‌کند. این فیلم که به کارگردانی دانکن جونز ساخته می‌شود، قرار است در تابستان ۹۵ اکران شود و باید منتظر ماند و دید که آیا می‌تواند به یکی از معدود آثار سینمایی موفق ساخته شده بر اساس بازی تبدیل شود یا خیر.

نظر شما در مورد اظهار نظر‌های این گیمر و بازیگر چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده