نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

یوبی‌سافت نسخه بتای بازی The Division را یک روز دیگر تمدید کرد

اگر در حال بازی کردن نسخه بتا بازی The Division هستید عجله نکنید! چرا که این نسخه یک روز دیگر هم تمدید شده تا افراد بیشتری بتوانند آن را تجربه کنند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

در حالی که قرار بود نسخه بتا بازی The Division امروز یکشنبه (۱۱ بهمن) تمام شود، یوبی‌سافت دو خبر خوب برای علاقه‌مندان آن منتشر کرد. اولین خبر این است که نسخه بتا بازی یک روز دیگر هم تمدید شده است و تا ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه روز دوشنبه ۱۲ بهمن ادامه خواهد داشت و پس از آن سرور‌های این نسخه از بازی غیر‌فعال خواهند شد. اما خبر خوب این‌که یوبی‌سافت به دلیل درخواست‌های مکرر گیمر‌ها برای تجربه این نسخه، اعلام کرد که به موجب آن در همین فاصله اندک باقی مانده افراد بیش‌تری به نسخه بتا اضافه خواهند شد. یوبی‌سافت در این مورد پستی به شرح زیر منتشر کرد:

افراد زیادی علاقه‌مند هستند تا نسخه بتای بازی را تجربه کنند و به همین دلیل تصمیم گرفتیم افراد بیشتری را از جمع علاقه‌مندان به حضور در بازی به نسخه بتا اضافه کنیم. البته برای این کار اولویت با افرادی خواهد بود که زودتر در لیست انتظار این نسخه نام‌نویسی کرده‌اند.

پس اگر شما هم پیش از شروع نسخه بتای The Division برای شرکت در آن ابراز علاقه کرده‌اید، بهتر است ایمیل خود را چک کنید؛ چرا که شاید کی (Key) مخصوص نسخه بتا برای شما هم ارسال شده باشد.

نسخه بتای بازی The Division از تاریخ تاریخ ۸ بهمن برای ایکس‌باکس وان و از ۹ بهمن هم برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در دسترس است و بررسی‌های صورت گرفته از آن نشان می‌دهند که نسخه‌های کنسولی بازی هم تنظیمات گرافیکی اختصاصی دارند و به‌علاوه هر دو کنسول سونی و مایکروسافت عملکرد بسیار خوبی را در این بازی ثبت کرده‌اند.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده