// دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

بازی Star Citizen به مدت یک هفته به‌صورت رایگان در دسترس خواهد بود

Star Citizen، ساخته‌ی استودیوی کلاود ایمپریوم به مدت یک هفته برای علاقمندان به صورت رایگان در دسترس خواهد بود. اگر وقت آزاد دارید این فرصت خوبی برای تجربه این بازی است. در ادامه برای جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

بدون شک The Division، تازه‌ترین محصول یوبی‌سافت یکی از بازی‌هایی بود که در هفته‌ی گذشته در صدر اخبار رسانه‌های بازی‌های ویدیویی بود. اگر شما فرصت تجربه‌ی نسخه آزمایشی این بازی آنلاین را از دست داده‌اید یا به هر دلیلی علاقمند به تجربه آن نبوده‌اید، اکنون بازی دیگری به مدت یک هفته برای علاقمندان به صورت رایگان از روز جمعه در دسترس قرار گرفته است. Star Citizen اکنون به مدت یک هفته میزبان رویدادی با نام Free Fly است که به همگان امکان دسترسی به نسخه‌ی آلفا ۲.۱.۲ را می‌د‌هد. درصورتی که شما نیز قصد تجربه این بازی را دارید از هم‌اکنون تا روز جمعه ۵ فوریه (۱۶ بهمن) می‌توانید وارد بازی شوید.

رویداد Free Fly شامل موارد زیر می‌شود:

  • Star Citizen آلفا ۲.۱.۲: که با نام‌های Crusader یا mini-PU نیز شناخته می‌شود هسته جهانی است که ما در حال ساخت آن هستیم. از ویژگی‌های بارز آن می‌توان به ایستگاه‌های فضایی و محیط‌های متعدد، ماموریت‌های حاضر و آماده، مکان‌های در انتظار کشف و موارد بیشتر اشاره کرد.
  • فرمانده میدان (Arena Commender): فرمانده میدان یک بازی در بازی است که به منظور توسعه مکانیک پرواز و تعادل در  مبارزات کشتی‌ها استفاده می‌شود، که در نقش مخالفان انسان یا هوش مصنوعی به صورت تک‌نفره وارد آن می شوید.
  • ماژول اجتماعی (Social Madule): در هنگام کشف ArcCrop، اولین نقطه فرود برای اولین بار با سایر بازیکنان وارد تعامل و ارتباط شوید.

از طریق وب‌سایت اصلی می‌توانید به جزئیات ثبت نام دسترسی داشته باشید. اگر حتی از جمله طرفداران شبیه‌ساز فضایی نیستید نیز تجربه Star Citizen ارزشمند خواهد بود. Star Citizen تا کنون موفق به جذب ۱۰۰ میلیون دلار سرمایگذاری عمومی شده است. در این بازی ستاره‌هایی ماند مارک همیل حضور دارند.

منبع: PC Gamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده