نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

نسخه بتا عمومی بازی The Division احتمالا از ۲۷ بهمن در دسترس خواهد بود

در حالی که نسخه بتا محدود بازی The Division روز سه‌شنبه ۱۳ بهمن به پایان می‌رسد، احتمالا یوبی‌سافت نسخه بتا عمومی این بازی را تقریبا دو هفته دیگر برای علاقه‌مندان عرضه خواهد کرد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

یوبی‌سافت برنامه‌های زیادی برای بازی The Division خود دارد و هرگز دوست ندارد که این اثر هم پس از عرضه از مشکلات و باگ‌های زیادی همانند برخی آثار اخیر این کمپانی رنج ببرد. به همین دلیل هم پیش از عرضه نسخه نهایی بازی در تاریخ ۱۸ اسفند ۹۴ برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی، نسخه‌های بتای آن برای علاقه‌مندان عرضه می‌شوند تا سرور‌های بازی تست شوند و به‌علاوه بر اساس بازخورد گیمر‌ها، مشکلات و باگ‌های احتمالی تا زمان عرضه نهایی بازی رفع شوند.

همین چند روز پیش و در تاریخ ۸ بهمن (برای ایکس‌باکس وان) و ۹ بهمن (برای پلی‌استیشن 4 و پی‌سی) بود که نسخه بتا محدود بازی عرضه شد. این نسخه برای افرادی که در دسترس قرار گرفت که نسخه اصلی بازی را پیش خرید یا در لیست افراد علاقه‌مند به حضور در بتا ثبت نام کرده بودند و در ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه روز سه‌شنبه ۱۳ بهمن هم پایان یافت.

با این حال به نظر می‌رسد که برای ورود مجدد به شهر نیویورک لازم نیست زمان خیلی زیادی منتظر باشیم؛ چرا که اخیرا صفحه فیسبوک ایتالیایی ایکس‌باکس اخیرا تصویری منتشر کرده که نشان می‌دهد نسخه بتا عمومی بازی هم از تاریخ ۲۷ بهمن آغاز و تا ۲ اسفند ۹۴ ادامه خواهد داشت. در ادامه می‌توانید این تصویر را تماشا کنید:

The Division Open Beta

در صورتی که این تاریخ‌ها توسط یوبی‌سافت هم تایید شوند، به احتمال زیاد کاربران پی‌سی و پلی‌استیشن 4 هم یک روز دیرتر و از تاریخ ۲۸ بهمن قادر به تجربه این نسخه آزمایشی از The Division خواهند بود. حال باید منتظر ماند و دید که یوبی‌سافت چه زمانی را به شکل رسمی برای نسخه بتا عمومی بازی تعیین خواهد کرد. به هر حال نسخه بتا عمومی اهمیت خیلی بیشتری نسبت به نسخه بتا محدود خواهد داشت و سرور‌های بازی به دلیل حضور افراد بیشتر به معنای واقعی کلمه آزمایش خواهند شد و مشکلات احتمالی آن‌ها مشخص می‌شود.

منبع: Segment Next


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده